ssf logo blue Rötter - din källa för släktforskning driven av Sveriges Släktforskarförbund
ssf logo blue Rötter - din källa för släktforskning

Choose language:
Anbytarforum

Innehållet i inläggen på Anbytarforum omfattas inte av utgivningsbeviset för rotter.se

Författare Ämne: Lennart Karlsson  (läst 531 gånger)

2010-03-02, 21:53
läst 531 gånger

Utloggad Iréne Duzäll Lundholm

  • Anbytare *
  • Antal inlägg: 3
  • Senast inloggad: 2010-03-02, 22:28
    • Visa profil
Då jag är ny här, så är jag osäker på om jag gör detta inlägg på rätt ställe, men jag testar i alla fall...
 
Jag har på detta forum hittat en person som efterlyste information ang. Anton Garfield Jonsson, Sölvesborg. Dessvärre var det ett gammalt inlägg från 2007 eller 2008. Då jag inte varit aktiv tidigare på detta forum, så jag har totalt missat det. Personen heter Lennart Karlsson, skulle gärna vilja ha kontakt med honom ang. Anton.
 
Jag har släktforskat en del på denna släkt, men är ganska passiv för närvarande. Anton är i alla fall min pappas morfar, så jag har en del info om honom och jag skulle gärna vilja ha mer info om både Anton och hans släkt.  
 
Så, om Lennart Karlsson, eller någon som känner honom läser detta, kontakta mig gärna. Skicka ett mail till irene@duzell.se  
 
(Meddelandet ändrat av Irenduz 2010-03-02 21:55)
 
(Meddelandet ändrat av Irenduz 2010-03-02 22:28)

Innehållet i inläggen på Anbytarforum omfattas inte av utgivningsbeviset för rotter.se


Annonser



Marknaden

elgenstierna utan-bakgrund 270pxKöp och Sälj

Här kan du köpa eller sälja vidare böcker och andra produkter som är släktforskaren till hjälp.

Se de senast inlagda annonserna