ssf logo blue Rötter - din källa för släktforskning driven av Sveriges Släktforskarförbund
ssf logo blue Rötter - din källa för släktforskning

Choose language:
Anbytarforum

Innehållet i inläggen på Anbytarforum omfattas inte av utgivningsbeviset för rotter.se

Författare Ämne: Fjälkestad husförhör 1846-52 - hvad står i anmærkning?? GID 1644.4.53100  (läst 322 gånger)

2006-05-14, 18:23
läst 322 gånger

Gerda Ligaard

Hej Kan nogen hjælpe mig med at tyde anmærkningen ved dette husförhör 1846-52 i Fjälkestad Øverste linje er Svenborg Åkesdotter og nederste er hendes søn Åke. Tak for hjælp. Mvh Gerda, Danmark

2006-05-14, 19:05
Svar #1

Utloggad Anders Berg

  • Anbytare *****
  • Antal inlägg: 7651
  • Senast inloggad: 2022-06-06, 18:37
    • Visa profil
    • Scangen
Utfattig tilltalad för stöld är jag rädd för att det står.  Att. 23 Oct. 1852. Han har fått någon attest detta datum.

2006-05-14, 19:27
Svar #2

Gerda Ligaard

Tak for din hjælp, Anders. Nej, hun er vist ikke noget at være stolt over. Hun er heldigvis ikke min direkte linje. Hendes søn Åke var gift med en søster til min farfars mor. De emigrerer til Amerika og jeg forsøger at finde spor i Sverige på hvor de tog hen. Til nu uden succes. jeg ville finde Svenborg for at se, om hun levede, da sønnen Åke tog til Amerika. Hvis hun gjorde, så kunne jeg måske i boupptäckning efter hende se, hvor han var i Amerika. Måske er jeg way out. Jeg synes bare, at jeg måtte forsøge at finde spor i Sverige. Ellers har jeg søgt mine egne aner nu den seneste tid. Mvh Gerda, Danmark

Innehållet i inläggen på Anbytarforum omfattas inte av utgivningsbeviset för rotter.se


Annonser




Marknaden

elgenstierna utan-bakgrund 270pxKöp och Sälj

Här kan du köpa eller sälja vidare böcker och andra produkter som är släktforskaren till hjälp.

Se de senast inlagda annonserna