ssf logo blue Rötter - din källa för släktforskning driven av Sveriges Släktforskarförbund
ssf logo blue Rötter - din källa för släktforskning

Choose language:
Anbytarforum

Innehållet i inläggen på Anbytarforum omfattas inte av utgivningsbeviset för rotter.se

Författare Ämne: Fjelie sn: Utdrag ur Dödbok: Christian Månsson Lilliewalch  (läst 412 gånger)

2003-05-21, 15:23
läst 412 gånger

Hans Tåhlin

Jag skulle uppskatta att få hjälp med tydning av nedan återgivna utdrag ur Dödbok för Fjelie socken c:a 1726.
 
 
 
Tack på förhand för hjälpen
 
Hans Tåhlin

2003-05-22, 07:24
Svar #1

Hans Tåhlin

Jag beklagar, att bilden var för stor för återges - den var på 170 kb i st. f. tillåtna 100.
 
Hur gör man f.ö. för att stoppa sändningen på detta stadium, när systemet talar om, att det vägrar att ta emot den bild, det gäller. Jag trodde det räckte med, att man gick ur Anbytarforum i detta läge.
 
Tacksam för råd om detta
 
Hans Tåhlin

2003-05-22, 21:00
Svar #2

Utloggad Berith Hemmingberg

  • Anbytare ****
  • Antal inlägg: 780
  • Senast inloggad: 2018-07-20, 12:30
    • Visa profil
Hej Hans!
 
Jag har haft samma problem som dig.
Det bästa är att skicka in ett test först, innan man skickar om meddelandet/bilden under rätt rubrik.
 
Om du öppnar mappen där bilden ligger kan du, genom att markera bilden se hur mycket den väger.
 
Hälsningar
Berith

Innehållet i inläggen på Anbytarforum omfattas inte av utgivningsbeviset för rotter.se


Annonser




Marknaden

elgenstierna utan-bakgrund 270pxKöp och Sälj

Här kan du köpa eller sälja vidare böcker och andra produkter som är släktforskaren till hjälp.

Se de senast inlagda annonserna