ssf logo blue Rötter - din källa för släktforskning driven av Sveriges Släktforskarförbund
ssf logo blue Rötter - din källa för släktforskning

Choose language:
Anbytarforum

Innehållet i inläggen på Anbytarforum omfattas inte av utgivningsbeviset för rotter.se

Författare Ämne: Tvetenskolans elever omkr. 1910 i Spekeröd (O)  (läst 535 gånger)

2008-07-24, 20:16
läst 535 gånger

Utloggad Ove Tegnér

  • Anbytare ***
  • Antal inlägg: 245
  • Senast inloggad: 2020-09-30, 05:46
    • Visa profil
    • www.binatech.se/hem
Ett stort gruppfoto och bara 100kb är lite för dåligt så jag hoppas det går bra att jag hänvisar till min egen hemsida med denna bild.  
 
Bilden är 21x15 i orginal på stor kartong utan märkning.
Övrig information på länken ovan.

2008-07-25, 10:00
Svar #1

Utloggad Chris Bingefors

  • Anbytare *****
  • Antal inlägg: 11832
  • Senast inloggad: 2024-02-28, 15:20
    • Visa profil

2008-07-25, 11:08
Svar #2

Utloggad Ann-Mari Bäckman

  • Fd. laboratorieassistent
  • Anbytare *****
  • Antal inlägg: 11887
  • Senast inloggad: 2023-07-22, 16:40
    • Visa profil
Ann-Mari Bäckman

2008-07-25, 19:24
Svar #3

Utloggad Ove Tegnér

  • Anbytare ***
  • Antal inlägg: 245
  • Senast inloggad: 2020-09-30, 05:46
    • Visa profil
    • www.binatech.se/hem
Kul att ni tyckte förstoringsglaset var trevligt.
Jag fick tipset via en gammalt nummer av Diskulogen, nr59 okt. 2002. Då fanns väl inte så mycket flash. Jag tänkte rensa ut (slänga) gamla nummer av tidningen. Som vanligt så fastnade jag i läsning av artiklar i de tidningar jag skulle slänga. Känns det igen?  
Programmet man har till hjälp heter Anfy och är trevligt och gratis med små anmärkningar till användaren om man klickar i bilden, att man kan ladda ner en testversion av  detta program.
Jag gillar Java eftersom alla webläsare har det inbyggt. Att be folk titta på ens hemsida och det första de upptäcker är att de måste installera en stor plugin känns oartigt. Prova själva http://anfyteam.com/index.html
 
Annars är ju DejaVue perfekt för bilder man vill krypa in i utan att det blir pixelerat. Men det kräver nog en del pengar att använda och så måste man be folk installera saker innan de kan titta.
 
Trevlig helg gott folk // Ove

Innehållet i inläggen på Anbytarforum omfattas inte av utgivningsbeviset för rotter.se


Annonser




Marknaden

elgenstierna utan-bakgrund 270pxKöp och Sälj

Här kan du köpa eller sälja vidare böcker och andra produkter som är släktforskaren till hjälp.

Se de senast inlagda annonserna