ssf logo blue Rötter - din källa för släktforskning driven av Sveriges Släktforskarförbund
ssf logo blue Rötter - din källa för släktforskning

Choose language:
Anbytarforum

Innehållet i inläggen på Anbytarforum omfattas inte av utgivningsbeviset för rotter.se

Författare Ämne: E-post till Rötters vänner (mailavisering)  (läst 860 gånger)

2007-04-26, 07:35
läst 860 gånger

Utloggad Helene Jorsell

  • Anbytare *****
  • Antal inlägg: 6190
  • Senast inloggad: 2020-01-15, 20:53
    • Visa profil
Tack Carl!
 
Och jag som började tro at jag har en alldeles fantastisk brandvägg ;)
 
Helene

2007-04-26, 10:44
Svar #1

Eivor Andersson (Ema)

Tack för svaret Carl, men det är säkert något annat för det var diskussioner från Norrland, Södermanland, och andra som jag vet att jag aldrg deltagit i.
Det är väl medaljens baksida, som Du säger..
 
Hälsn. Eivor

2007-04-26, 10:52
Svar #2

Carl Szabad (Carl)

Eivor! Jag tittade på ditt användarkonto och du har kryssat i att du vill få e-post från en hel del diskussioner. Så jag misstänker ändå att det kommer från någon av dem.

2007-04-26, 15:23
Svar #3

Eivor Andersson (Ema)

Hej Carl,
 
Jag har tagit bort en del av diskussionerna för emailavisering nu, men det är synd att det inte går att spärra avsändarna av dessa mail.
Det måste ju finnas någon IP-adress från avsändarna.
En massa onödigt arbete för er är det ändå.
 
Hälsn. Eivor

2007-04-26, 15:50
Svar #4

Carl Szabad (Carl)

Eivor! Nej det finns inga IP-adresser att banna, då spamrobotarna skapar nya adresser hela tiden. Och visst är det en massa onödigt arbete, men i vår nya sköna IT-värld tyvärr tämligen ofrånkomligt.

2007-04-26, 17:53
Svar #5

Utloggad Anders Berg

  • Anbytare *****
  • Antal inlägg: 7651
  • Senast inloggad: 2022-06-06, 18:37
    • Visa profil
    • Scangen
Det här problemet ska väl vara ur världen när vi snart får obligatoriska användarkonton.

Innehållet i inläggen på Anbytarforum omfattas inte av utgivningsbeviset för rotter.se


Annonser




Marknaden

elgenstierna utan-bakgrund 270pxKöp och Sälj

Här kan du köpa eller sälja vidare böcker och andra produkter som är släktforskaren till hjälp.

Se de senast inlagda annonserna