ssf logo blue Rötter - din källa för släktforskning driven av Sveriges Släktforskarförbund
ssf logo blue Rötter - din källa för släktforskning

Choose language:
Anbytarforum

Innehållet i inläggen på Anbytarforum omfattas inte av utgivningsbeviset för rotter.se

Författare Ämne: Stedene Brosokn og Kjøla  (läst 776 gånger)

2005-11-06, 10:56
läst 776 gånger

Pere Einar Landro

Hei Jeg bor i Norge og søker etter to av mine forfedre i Sverige. Ifølge folketellingen for Norge i 1900 er mine tippoldeforeldre bosatt i Oslo men født i Sverige. Anders Nilsen er født 1830 i Brosokn og Anna Marie Olsdtr. f. 1838 i Kjøla. Jeg klarer ikke finne ut hvor disse stedene ligger i Sverige. Om dette er et sted eller kommune vet jeg ikke. Det er vel ikke sikkert om de skrives på samme måte idag heller. Er det noen som kjenner til disse navnene. Med vennlig hilsen Per Einar Landro

2005-11-06, 13:49
Svar #1

Ann Kristin Elvsveen

Hei Per Einar, Köla er i Värmland og Bro i Bohuslän.  Ann Kristin

2005-11-06, 19:27
Svar #2

Utloggad Carl-Johan Ivarsson

  • Anbytare ****
  • Antal inlägg: 807
  • Senast inloggad: 2024-03-23, 18:39
    • Visa profil
Fast det kan ju också handla om Bro i Värmland eller möjligen Gotland eller Uppland (Bro eller Roslags-Bro) fast de senare ligger på fel sida av Sverige ur norskt perspektiv.

2005-11-08, 22:52
Svar #3

Per Einar Landro

Hei Takker så mye for svarene, da har jeg et sted å start. Så får jeg se hva jeg finner ut etter hvert hilsen Per Einar

Innehållet i inläggen på Anbytarforum omfattas inte av utgivningsbeviset för rotter.se


Annonser




Marknaden

elgenstierna utan-bakgrund 270pxKöp och Sälj

Här kan du köpa eller sälja vidare böcker och andra produkter som är släktforskaren till hjälp.

Se de senast inlagda annonserna