ssf logo blue Rötter - din källa för släktforskning driven av Sveriges Släktforskarförbund
ssf logo blue Rötter - din källa för släktforskning

Choose language:
Anbytarforum

Innehållet i inläggen på Anbytarforum omfattas inte av utgivningsbeviset för rotter.se

Författare Ämne: Isac Hultman  (läst 547 gånger)

2002-01-18, 23:25
läst 547 gånger

Utloggad Stefan Gustafsson

  • Anbytare **
  • Antal inlägg: 39
  • Senast inloggad: 2010-07-26, 01:07
    • Visa profil
Hej alla släktforskare..Jag söker uppgifter om ISAC HULTMAN,,f. 24/3 1727 i ÖDESHÖG..JAg vet att han bodde på Norrgården i Västra Skrukeby..Är det någon som vet mer om denna Isac ?? Mvh Stefan

2005-03-08, 14:32
Svar #1

Ulla Rapp

Jag söker släkten till min mor Maj-Britt Linnea Hedfors född Gustavsson 13-04-1929 i Sya, en halvsyster Ejan Karlström. Min mormor hette Gilia Charlotta Linnea Karlström som gift f 1903-01-?, död 1952. Tacksam för alla svar ang min släkt bakåt. Mvh Ulla

2005-03-08, 20:30
Svar #2

Utloggad Carl-Fredrik Hanzon

  • Anbytare *****
  • Antal inlägg: 1959
  • Senast inloggad: 2018-08-09, 16:27
    • Visa profil
Ulla, jag tror inte någon överhuvudtaget lägger märker till denna efterlysning, om du döljer den under en rubrik som Isac Hultman (som ju inte har det minsta med din efterlysning att göra). Ska man få några svar, är det ju oerhört viktigt att man placerar frågorna där någon ev. intresserad kan se dem. I detta fall skulle du kunna lägga dem under socknar: Sya, alternativt under släkter: Karlström eller en helt ny rubrik.

Innehållet i inläggen på Anbytarforum omfattas inte av utgivningsbeviset för rotter.se


Annonser




Marknaden

elgenstierna utan-bakgrund 270pxKöp och Sälj

Här kan du köpa eller sälja vidare böcker och andra produkter som är släktforskaren till hjälp.

Se de senast inlagda annonserna