ssf logo blue Rötter - din källa för släktforskning driven av Sveriges Släktforskarförbund
ssf logo blue Rötter - din källa för släktforskning

Choose language:
Anbytarforum

Innehållet i inläggen på Anbytarforum omfattas inte av utgivningsbeviset för rotter.se

Författare Ämne: Anders Eriksson Ahlström mfl.  (läst 321 gånger)

2002-07-08, 23:15
läst 321 gånger

Nettan Holmström (Nettan0402)

Söker mig fördärvad över Anders Erikssons föräldrar. Anders är född 1866-10-09 i Svärdsjö (Falun). Fick en son (så vitt jag ännu vet) tillsammans med Brita Jansdotter f.1869-07-01 i Svärdsjö (Falun). Sonen hette Henrik Wilhelm Ahlström f. 1897-05-23 i 3gård 16 Slussen i Falun. Han dog 1967-03-16.
 
Jag skulle behöva uppgifter om Anders föräldrar samt om Brita. Fick dom fler barn än Henrik?
 
Henrik gifte sig 1919-02-22 med Signe Maria Sandberg f.1899 i Kjula Södermanland. Dom fick en son som jag bara har födelse data på 1918 i Sundborn. Fick dom fler barn tillsammans? Hittade Henry någon?
 
Jag vet att det är en hel del uppgifter som jag vill ha svar på, men det KAN ju hända att det finns någon där ute som sitter och ruvar på det jag vill åt =0)

Innehållet i inläggen på Anbytarforum omfattas inte av utgivningsbeviset för rotter.se


Annonser



Marknaden

elgenstierna utan-bakgrund 270pxKöp och Sälj

Här kan du köpa eller sälja vidare böcker och andra produkter som är släktforskaren till hjälp.

Se de senast inlagda annonserna