ssf logo blue Rötter - din källa för släktforskning driven av Sveriges Släktforskarförbund
ssf logo blue Rötter - din källa för släktforskning

Choose language:
Anbytarforum

Innehållet i inläggen på Anbytarforum omfattas inte av utgivningsbeviset för rotter.se

Författare Ämne: äldre inlägg arkiv 2010  (läst 439 gånger)

2012-06-05, 23:24
läst 439 gånger

Gunilla Miklander

jag har en fråga , jag vill ha tag på en inga wallengvist och daniel abrahamsson som komenterat och sökt på miklander i äldre inlägg år 2010. de har tydligen letat i min släkt och jag har frågor till dem om min släkt bakåt i tiden, hur får jag tag på dessa två, de är ju medlemmar, men jag vet inte hur man skriver för att nå dem . mvh gunilla

2012-06-06, 09:02
Svar #1

Utloggad Camilla Eriksson

  • Anbytare *****
  • Antal inlägg: 3135
  • Senast inloggad: 2016-05-28, 10:43
    • Visa profil
Gunilla,
din fråga bör flyttas till en lämpligare plats, men...
 
Använd funktionen Sök i Anbytarforum, under rubriken Funktioner i vänsterlisten.
I fältet Sök efter dessa ord så skriver du (i valfri ordning, förstås) Inga Wallenquist respektive Daniel Abrahamsson just så: citattecknen gör att du inte får träffar på alla Inga, Daniel osv.
Sedan väljer du Författarens namn i fältet Sök i fyra rader nedanför och startar sökningen. Du får då upp ett antal träffar. Välj förslagsvis några relativt sena inlägg och öppna dessa, och klicka därefter på användarnamnet så får du deras respektive mejladresser.

Innehållet i inläggen på Anbytarforum omfattas inte av utgivningsbeviset för rotter.se


Annonser




Marknaden

elgenstierna utan-bakgrund 270pxKöp och Sälj

Här kan du köpa eller sälja vidare böcker och andra produkter som är släktforskaren till hjälp.

Se de senast inlagda annonserna