ssf logo blue Rötter - din källa för släktforskning driven av Sveriges Släktforskarförbund
ssf logo blue Rötter - din källa för släktforskning

Choose language:
Anbytarforum

Innehållet i inläggen på Anbytarforum omfattas inte av utgivningsbeviset för rotter.se

Författare Ämne: Familjeregister över Graninge o Långsele  (läst 972 gånger)

2002-02-14, 10:14
läst 972 gånger

Evy Jonsson

Hej!
 
Jag undrar var man kan få tag på Familjeregistret över Graninge o Långsele.
 
Hälsningar Evy

2002-02-14, 20:23
Svar #1

Essan Gradhman

Hej Evy!
Vad jag kan minnas, så finns det filmat sedan länge på SVAR. Kolla på genealogica i Övrigt-pärmen. Åtminstone finns Graninge-släkter där.
MVH
Essan G

2002-02-15, 18:18
Svar #2

Evy Jonsson

Hej Essan och Tack!
Det finns en släktbok som är filmad på svar av Bertil Hasselberg, kan denna finnas i bok format?
Det är lättar att läsa än mikrokort.
 
Hälsningar Evy

2002-02-15, 20:54
Svar #3

Essan Gradhman

Tyvärr känner jag inte till det, men om du kontaktar Midälva så tror jag säkert att dom känner till om så är fallet. Försök få kontakt med Annika eller Lennart.
MVH
Essan G

2010-12-19, 11:41
Svar #4

Utloggad Monica Lindborg

  • Anbytare **
  • Antal inlägg: 26
  • Senast inloggad: 2012-05-18, 08:38
    • Visa profil
Hej!
Det är länge sedan den här frågan ställdes, men det fanns tydligen inget svar då. Jag är intresserad av att få veta, hur man får tag på Hasselbergs Graningesläkter. När jag har sökt information om mina släktingar, har jag funnit många hänvisningar till den skriften. Jag har letat på SVAR (enl tips ovan) men inte funnit något. Har något nytt framkommit?
 
Hälsningar
Monica Lindborg

Innehållet i inläggen på Anbytarforum omfattas inte av utgivningsbeviset för rotter.se


Annonser




Marknaden

elgenstierna utan-bakgrund 270pxKöp och Sälj

Här kan du köpa eller sälja vidare böcker och andra produkter som är släktforskaren till hjälp.

Se de senast inlagda annonserna