ssf logo blue Rötter - din källa för släktforskning driven av Sveriges Släktforskarförbund
ssf logo blue Rötter - din källa för släktforskning

Choose language:
Anbytarforum

Innehållet i inläggen på Anbytarforum omfattas inte av utgivningsbeviset för rotter.se

Författare Ämne: David Gustafsson född 12 maj 1871, död i Borås 2 febr. 1919  (läst 900 gånger)

2001-01-20, 18:56
läst 900 gånger

Kicki Alvinsson

Jag söker min farfar. Han var gift med Klara Gustafsson från Bredared, Gravryd. Bosatt i Borås. Avled 1919 i spanska sjukan. Arbetade på Norrby spinnerier vid sin död. Vet inte var han föddes. Finns det någon som känner till denne min farfar David Gustafsson.
Vore tacksam för alla uppgifter. Vid sin död tror jag han och farmor bodde på Magasinsgatan, Borås.
Kicki Alvinsson, Bjrönbärsgården l, 3 tr. Ludvika eller E-mail kicki.alvinsson@ludvika.mail.telia.com

2001-01-20, 19:07
Svar #1

Kicki Alvinsson

Jag söker min farfar David Gustafsson. Född den  12 maj 1871, död den 2 febr. 1919. Gift med Klara Gustafsson från Gravryd, Bredared. De var bosatta i Borås. Farfar arbetade vid Norrby spinnerier vid sin död i spanska sjukan 1919. Tror de bodde på Magasingatan vid hans död. Finns det någon som kan lämna upplysningar om denne min farfar. Var han kom ifrån osv.
Kicki Alvinsson, Björnbärsgården 1, 3 tr. 77140  
Ludvika eller E-mail kicki.alvinsson@ludvika.mail.telia.com

Innehållet i inläggen på Anbytarforum omfattas inte av utgivningsbeviset för rotter.se


Annonser




Marknaden

elgenstierna utan-bakgrund 270pxKöp och Sälj

Här kan du köpa eller sälja vidare böcker och andra produkter som är släktforskaren till hjälp.

Se de senast inlagda annonserna