ssf logo blue Rötter - din källa för släktforskning driven av Sveriges Släktforskarförbund
ssf logo blue Rötter - din källa för släktforskning

Choose language:
Anbytarforum

Innehållet i inläggen på Anbytarforum omfattas inte av utgivningsbeviset för rotter.se

Författare Ämne: Värmlands släktforskarförening  (läst 682 gånger)

2003-04-30, 17:20
läst 682 gånger

Solveig Mårtenssson

Hejsan!
Har två gånger försökt via Värmlandsrötter, att få kontakt med ovanstående förening, för att bli medlem, men misslyckas. Snälla, hur gör jag?
Mvh Solveig Mårtensson

2003-04-30, 17:49
Svar #1

Utloggad Gunnar Jonsson

  • Anbytare *****
  • Antal inlägg: 2177
  • Senast inloggad: 2024-03-23, 13:34
  • Gunnar Jonsson, Säffle
    • Visa profil
Eftersom du har web-mail, så fungerar inte de formulär som du ska fylla i på VärmlandsRötter, vilket också står angivet vid respektive formulär. Om du skickar ett vanligt mail till kassören Liv Hagberg på livanha@hotmail.com så ska det nog ordna sig.

2003-04-30, 20:45
Svar #2

Solveig Mårtenssson

Hej!
Tack för hjälpen, då gör jag så.
Mvh Solveig Mårtensson

2006-05-12, 05:30
Svar #3

Rune Larsson

Jag söker en person som hette Pehr, f. 21/3 1791 någonstans i Värmland. Vilken församling?.
 
Rune Larsson

2006-05-12, 18:01
Svar #4

Utloggad Gunnar Jonsson

  • Anbytare *****
  • Antal inlägg: 2177
  • Senast inloggad: 2024-03-23, 13:34
  • Gunnar Jonsson, Säffle
    • Visa profil
Rune.
Tyvärr är det nog så att det i nästan ALLA församlingar i Värmland föddes en Per i mars 1791. Fler uppgifter måste till för att kunna finna honom. Exempelvis efternamn (patronymikon), vart du tidigast funnit honom mm.

Innehållet i inläggen på Anbytarforum omfattas inte av utgivningsbeviset för rotter.se


Annonser




Marknaden

elgenstierna utan-bakgrund 270pxKöp och Sälj

Här kan du köpa eller sälja vidare böcker och andra produkter som är släktforskaren till hjälp.

Se de senast inlagda annonserna