ssf logo blue Rötter - din källa för släktforskning driven av Sveriges Släktforskarförbund
ssf logo blue Rötter - din källa för släktforskning

Choose language:
Anbytarforum

Innehållet i inläggen på Anbytarforum omfattas inte av utgivningsbeviset för rotter.se

Författare Ämne: Nolla och Vinikka och vidare in i Norge  (läst 521 gånger)

2000-07-24, 23:50
läst 521 gånger

Utloggad Mikael Andreasson

  • Anbytare ***
  • Antal inlägg: 326
  • Senast inloggad: 2024-04-22, 18:06
    • Visa profil
Jag söker lite information om min släkt på min far's sida. Min farfar Julius Andreasson d1959 och hans far Henrik Andreasson d1928 skall båda ha bott både på Vinikka och Nolla. Vinikka tror jag mej veta ligger mellan norra och södra Viggen
men var ligger Nolla har hittat ett söder om Röjdåsen i Östmark stämmer det och Vet någon nått om Henrik var han är ifrån ? Han var gift med en Karin-Karen Henriksdotter från Norge vart kom hon från ?

2000-08-27, 21:28
Svar #1

Utloggad Mikael Andreasson

  • Anbytare ***
  • Antal inlägg: 326
  • Senast inloggad: 2024-04-22, 18:06
    • Visa profil
Ursäkta det var vist lite felskrivet tidigare för sent på kvällen.
Söker information om Andreas Johansson f1864 troligen i S finnskoga d1928 och Hans hustru Karen-Karin Hendriksdotter/datter f1871 ca död 1942. De bodde vid Vinnika i Nyskoga på torpet Rass. Vet ej var de är begravda enligt släkten ej i Nyskoga

Innehållet i inläggen på Anbytarforum omfattas inte av utgivningsbeviset för rotter.se


Annonser




Marknaden

elgenstierna utan-bakgrund 270pxKöp och Sälj

Här kan du köpa eller sälja vidare böcker och andra produkter som är släktforskaren till hjälp.

Se de senast inlagda annonserna