ssf logo blue Rötter - din källa för släktforskning driven av Sveriges Släktforskarförbund
ssf logo blue Rötter - din källa för släktforskning

Choose language:
Anbytarforum

Innehållet i inläggen på Anbytarforum omfattas inte av utgivningsbeviset för rotter.se

Författare Ämne: Lise(a)(f.1845)og Mart(h)e(f.1850) Pedersdtr.(Pers-)  (läst 218 gånger)

2002-01-08, 11:32
läst 218 gånger

Utloggad Solveig Glesaaen

  • Anbytare *
  • Antal inlägg: 19
  • Senast inloggad: 2022-11-03, 13:54
    • Visa profil
Hei!
Jeg fikk overraskende stor hjelp i mitt første forsøk på å finne min tip-oldemor fra Sverige siste året. Nå prøver jeg meg igjen. Denne gang søker jeg to av mine oldemødre, som var haøvsøster med felles far. Etter det som er blitt meg fortalt skal søskenflokken ha vært på 4 søstre, 2 og 2 med 2 ulike mødre , men felles far.
Jeg finner den første registreringen av disse to i folketellingen fra 1865 i Norge.
Lise (født i Sverige), tjenestepige på på Ihle Lille gård i Furnes Sogn i Hedmark fylke.
Marthe er registrert som legslæm på Lundby gård, Vang prestegjeld i Furnes sogn i Hedmark fylke.
Jeg mener å ha hørt at var født i Varmland.
ER det noen som kan hjelpe meg videre?

Innehållet i inläggen på Anbytarforum omfattas inte av utgivningsbeviset för rotter.se


Annonser




Marknaden

elgenstierna utan-bakgrund 270pxKöp och Sälj

Här kan du köpa eller sälja vidare böcker och andra produkter som är släktforskaren till hjälp.

Se de senast inlagda annonserna