ssf logo blue Rötter - din källa för släktforskning driven av Sveriges Släktforskarförbund
ssf logo blue Rötter - din källa för släktforskning

Choose language:
Anbytarforum

Innehållet i inläggen på Anbytarforum omfattas inte av utgivningsbeviset för rotter.se

Författare Ämne: Augusta Widström (gift Ströman ?) f 1840-06-16  (läst 175 gånger)

2001-09-02, 21:51
läst 175 gånger

Lennart Närlund

Hej,
Jag söker uppgifter om min fmmf syster Augusta Widström f 1840-06-16 i Berga fs (R) Enl. utfl.längden för Synnerby pastorat har hon flyttat från Gerum fs (R) 1865-10-18 till Näs? i Uppland. Kan dock ej hitta henne i infl.längden för Uppsala-Näs detta år.
Enligt osäker uppgift skall hon ha gift sig till namnet Ströman och senare emigrerat till USA.
All hjälp att finna uppgifter om henne uppskattas av en nybörjare i släktforskning.

2002-07-14, 16:58
Svar #1

Lennart Närlund

Vill bara tala om att jag kommit en lång bit på väg sedan min efterlysning 2001-09-02 ang. Augusta Widström (gift Ströman) f 1840-06-16 i Berga fs (R). Jag har alltså hittat att hon emigrerade till USA och var hon bosatte sig där.
 
Mvh  
Lennart Närlund

Innehållet i inläggen på Anbytarforum omfattas inte av utgivningsbeviset för rotter.se


Annonser




Marknaden

elgenstierna utan-bakgrund 270pxKöp och Sälj

Här kan du köpa eller sälja vidare böcker och andra produkter som är släktforskaren till hjälp.

Se de senast inlagda annonserna