ssf logo blue Rötter - din källa för släktforskning driven av Sveriges Släktforskarförbund
ssf logo blue Rötter - din källa för släktforskning

Choose language:
Anbytarforum

Innehållet i inläggen på Anbytarforum omfattas inte av utgivningsbeviset för rotter.se

Författare Ämne: Allard-Släkten  (läst 1786 gånger)

2001-02-20, 13:26
läst 1786 gånger

Peter Kronander

Hej!
Jag behöver lite hjälp med en släkt Allard. JAg hjälper en person som är född i Södertälje och uppvuxen i Linköping att hitta sina rötter.
Hon heter Allard och hennes morfar (Som hade samma namn) är släkt med en läkare Allard i Göteborg. Morfadern till henne jag hjälper är släkt med denne läkare Allard 4 led bakåt (Syskon)
Tacksam för hjälp.
Peter

2001-02-20, 17:23
Svar #1

Yvonne Korn (Yvonnek)

Det finns t ex en vallonsläkt Allard som du kan läsa om på http://www.vallon.a.se - slå upp under diskussionsforumet, släkter.

2001-02-22, 01:19
Svar #2

Peter Kronander

Jag bugar och tackar så jag slår huvudet i golvet. Det kan ju vara precis det jag letar efter.  
   MVH
 
   Peter

2001-02-28, 07:57
Svar #3

Utloggad Göthe Söderkvist

  • Anbytare ***
  • Antal inlägg: 141
  • Senast inloggad: 2014-12-23, 15:43
    • Visa profil
Hej Peter
Det är inte mycket frågor om Allard under släkter men det finns en utmärkt CD om smedsläkter att köpa för en billig penning. Om du ställer mer specifika frågor under Allard kanske du kan få igång mycket diskussioner i Anbytarforum.
Lycka till
Göthe

2001-02-28, 22:35
Svar #4

Peter Kronander

Hej Göthe!
 
Jag ska lyda ditt råd och gå vidare till Anbytarforum och fråga om Allard-släkten
 
M.v.h.
 
Peter

Innehållet i inläggen på Anbytarforum omfattas inte av utgivningsbeviset för rotter.se


Annonser




Marknaden

elgenstierna utan-bakgrund 270pxKöp och Sälj

Här kan du köpa eller sälja vidare böcker och andra produkter som är släktforskaren till hjälp.

Se de senast inlagda annonserna