ssf logo blue Rötter - din källa för släktforskning driven av Sveriges Släktforskarförbund
ssf logo blue Rötter - din källa för släktforskning

Choose language:
Anbytarforum

Innehållet i inläggen på Anbytarforum omfattas inte av utgivningsbeviset för rotter.se

Författare Ämne: Hjälp mig hitta bild på mina gammelföräldrar  (läst 339 gånger)

2023-04-15, 02:03
läst 339 gånger

Utloggad Texas Niska

  • Anbytare *
  • Antal inlägg: 7
  • Senast inloggad: 2024-03-24, 19:21
    • Visa profil
Hej!

Jag är väldigt intresserad av släktforskning och jag gillar att leta upp bilder på mina gamla anfäder. Dock så har jag inte lyckats att leta upp bilder på två av mina gammelföräldrar. Dessa två är fortfarande vid livet, dock mycket gamla och utan någon form av offentlig kontaktinformation. Vi har även aldrig haft någon form av kontakt med dem.

Därför till min fråga: Är det någon som skulle vilja hjälpa mig att leta upp foton på dessa?
Jag har försökt att leta upp foton på diverse porträttarkiv o.s.v. dock utan resultat. Då de fortfarande är vid livet vill jag inte lägga upp någon form av information om dem offentligt. Så ifall någon är intresserad, hade jag varit mycket tacksam. Vid intresse kan man skicka ett meddelande/mail till mig så ger jag information därifrån.
Vid fynd kan jag erbjuda betalning.

Mvh

Innehållet i inläggen på Anbytarforum omfattas inte av utgivningsbeviset för rotter.se


Annonser




Marknaden

elgenstierna utan-bakgrund 270pxKöp och Sälj

Här kan du köpa eller sälja vidare böcker och andra produkter som är släktforskaren till hjälp.

Se de senast inlagda annonserna