ssf logo blue Rötter - din källa för släktforskning driven av Sveriges Släktforskarförbund
ssf logo blue Rötter - din källa för släktforskning

Choose language:
Anbytarforum

Innehållet i inläggen på Anbytarforum omfattas inte av utgivningsbeviset för rotter.se

Författare Ämne: Johan Karl-Axel Rönnholm f. 1942-08-05 Långbäck,Stensele, d. 1996-12-22  (läst 628 gånger)

2005-08-25, 12:17
läst 628 gånger

Wolfman

Hejsan. Jag skulle vilja veta ALLT om Karl-Axel Rönnholm som föddes 5/8 1942 i Långbäck utanför Storuman/Stensele.
 
Karl-Axel var son till Johan Arthur Rönnholm och Anna Maria Elisabeth Wiklund.
 
tacksam för svar
 
Wolfman

2005-08-25, 23:04
Svar #1

Ingrid Wikberg (Inkan)

Men detta är väl lite väl nära i tiden... Vi ska vara mycket restrektiva  med uppgifter här om nu (kanske) levande personer...  
Du vill  veta ALLT ... det var då att ha krav.  
 
Lever personen är det bättre att ta kontakt direkt!
Är personen avliden så vänd dig till släkten!
Det är ju inte ens 70 år sedan dödsdatumet i så fall.
 
Om du hade uppgett in din e-mailadress så skulle du kunna ha fått kontakt den vägen.
Mitt råd är: vänd dig till folkbokföringsregistret så får du veta senaste data och adress om denna person!
 
mvh
Inkan

2005-11-24, 09:26
Svar #2

Jerker R

Då försöker vi igen....
 
Hejsan. Jag skulle vilja veta ALLT om Karl-Axel Rönnholm som föddes 5/8 1942 i Långbäck utanför Storuman/Stensele, och avled den 22/12-1996
 
Karl-Axel är min far men jag vet inte så mycket om honom... Ni har har uppgifter om honom hur han var som person, eller ni som har berättelser om honom. Skulle vara tacksam för svar....
 
Karl-Axel var son till Johan Arthur Rönnholm och Anna Maria Elisabeth Wiklund.  
 
tacksam för svar  
 
Jerker Rönnholm

2005-11-29, 15:07
Svar #3

Yvonne Carlsson/ Anbytarvärd (Admin)

Jerker, jag skulle vilja att du kontaktar mig omgående på mail  anbytare@genealogi.se.  
 
Precis som Ingrid nämner härovan är det aningen för tätt inpå i tiden, för att det kanske ska vara lämpligt att diskutera personen direkt på Anbytarforum. Om någon har uppgifter och vill lämna dem till dig, vore det betydligt bättre att du angav en e-postadress, där de kan kontakta dig direkt.  
 
Hör av dig, tack! Mvh Yvonne Carlsson - Anbytarvärd

Innehållet i inläggen på Anbytarforum omfattas inte av utgivningsbeviset för rotter.se


Annonser




Marknaden

elgenstierna utan-bakgrund 270pxKöp och Sälj

Här kan du köpa eller sälja vidare böcker och andra produkter som är släktforskaren till hjälp.

Se de senast inlagda annonserna