ssf logo blue Rötter - din källa för släktforskning driven av Sveriges Släktforskarförbund
ssf logo blue Rötter - din källa för släktforskning

Choose language:
Anbytarforum

Innehållet i inläggen på Anbytarforum omfattas inte av utgivningsbeviset för rotter.se

Författare Ämne: Holmgren  (läst 1682 gånger)

2004-10-29, 14:53
läst 1682 gånger

Utloggad arnvid lillehammer

  • Anbytare **
  • Antal inlägg: 77
  • Senast inloggad: 2020-10-26, 22:51
    • Visa profil
Eg kan ikkje sjå at det under Resande er tatt opp nokon diskusjon om ein familie som skreiv seg Holmgren. Ein slik familie må ha eksistert, for i 1799 er ein Erik Pedersen Holmgren med familie (kone og born) innom Trondheim i Norge. Kona hans heitte Anne Sofie. Dei hadde fleire born, mellom anna sønene Peder (eller Petter) og Hans. Anne Sofie reiste seinare saman med ein mann som heitte Jakob Olsen. 
Sonen Peder eller Petter Eriksen hadde med ei Andersdatter dottera Anne Sofie Pedersdatter som vart kona til Petter Eliasen, son til Elias Eliasen og Pernille Nikolaidatter (søster til Grisilla). Peder eller Petter er også skriven Holmgren.
Sonen Hans har eg derimot ikkje sett skriven Holmgren. Han fekk Lorense Fredriksdatter (Palm/Hartmann) og hadde med henne mellom anna dottera Anne Sofie Hansdatter som fekk Henrik Henriksen.
Er det nokon som veit meir om opphavet til desse, og om dei, som fleire andre i slutten av 1700-talet, kom over til Norge frå Sverige?
Vennleg helsing
Arnvid Lillehammer

2004-10-30, 10:15
Svar #1

Utloggad Bo Lindwall

  • Anbytare ****
  • Antal inlägg: 680
  • Senast inloggad: 2016-06-10, 12:28
    • Visa profil
Vid urtima ting med Ockelbo tingslag 1791 24/10 omtalas avskedade artillerihantlangaren Erik Persson Holmgren, 56 år gammal, och hans hustru Anna Sofia Grönvall samt deras 3 små barn. De hade pass som glasförare och reste tillsammans med avskedade soldaten Samuel Berglund och dennes hustru Henrika Halvardsdotter.  
 
En trolig dotter till paret Holmgren är Olava Holmgren, född 1792 14/10 i Hanebo sn (enligt Öregrund hfl), död 1834 20/3 i Öregrund. Gift ca 1811 med Johan Vilhelm Söderström, född 1785 8/2 i Laholm sfs, död 1845 21/6 i Forsmark sn (införd i Öregrund dödbok), glasförare, valackare och borgare i Öregrund.
 
Namnet Grönvall förekommer ibland i resandesammanhang. Så föddes t.ex. 1727 1/4 i Österåker sn, Södermanland, en son Johan till skarprättargesällen Måns Grönvall från Skara.

2004-11-03, 09:07
Svar #2

Utloggad arnvid lillehammer

  • Anbytare **
  • Antal inlägg: 77
  • Senast inloggad: 2020-10-26, 22:51
    • Visa profil
Eg har gått gjennom gamle notat og kan legga til noko meir om Holmgren-familien. Erik Pedersen Holmgren si kone Anne Sofie Grønvall var ei Pedersdatter. Som nemnt over vart Anne Sofie gift opp att med Jakob Olsen som av og til er skriven Hage og som var født ca. 1761-64. Truleg var Jakob far til ein Askild Jakobsen som fekk Anna Kristiane Gundersdatter. Dei vart foreldra til ein son Jakob Gunnerius.
Med den moglege dottera Bo nemner, kjenner eg tre born etter Erik Holmgren og Anne Sofie:
1) Petter(Peder?) Eriksen Holmgren f.ca.1789, g. 1812 m. Anna Andersdatter, f.ca. 1784, d. 1817 (kanskje syster til Kari med kjeften?). Desse kjenner eg tre born etter: a) Anne Sofie Pedersdatter f. 1812 (g.m. Petter Eliasen), b) Olava Pedersdatter f. 1815 og c) Aners Pedersen f. 1817 så mora døydde nok på barseseng.
2) Olava Holmgren f. 1792, d. 1834, g. 1811 m. Johan Wilhelm Søderstrøm f. 1785, d. 1845 (som Bo nemner over her).
3) Hans (Jakob) Eriksen, f.ca. 1796, g.m. Laurense Fredriksdatter (som truleg hadde ein bror Fredrik. (Hans vart seinare kanskje saman med ei Olea Olsdatter?) Hans og Laurense kjenner eg fire born etter: a) Guldbrand Hansen f. 1819, d. liten?, b) Anne Sofie Hansdatter f. 1820 som fekk Henrik Henriksen, c) Guldbrand Hansen f. 1822 og d) Fredrik Hansen f. 1825.
På eit pass ca 1820 er det fortalt at Anne Sofie (Pedersdatter) Grønvall har ei søster som heitte Beret Pedersdatter.
Ein annan viktig informasjon å arveida vidare med, er at Kristian Hellberg (også skriven Hallberg) var svoger til Jakob Olsen. Det passar fint med at kona til Kristian er skriven Anna Marie Holmgren, men om ha var søster til Erik eller Anne Sofie, er eg usikker på.  
Anna Marie Holmgren er ved eitt høve sagt å ha ei søster nemnt Marie Olava.
Ved eitt høve er Kristian også nemnt stefar til Askild Jakobsen.
Vennleg helsing
Arnvid Lillehammer

Innehållet i inläggen på Anbytarforum omfattas inte av utgivningsbeviset för rotter.se


Annonser




Marknaden

elgenstierna utan-bakgrund 270pxKöp och Sälj

Här kan du köpa eller sälja vidare böcker och andra produkter som är släktforskaren till hjälp.

Se de senast inlagda annonserna