ssf logo blue Rötter - din källa för släktforskning driven av Sveriges Släktforskarförbund
ssf logo blue Rötter - din källa för släktforskning

Choose language:
Anbytarforum

Innehållet i inläggen på Anbytarforum omfattas inte av utgivningsbeviset för rotter.se

Författare Ämne: Mycosis fungoides  (läst 504 gånger)

2008-01-25, 12:06
läst 504 gånger

Utloggad Annika Gylling

  • Anbytare ****
  • Antal inlägg: 858
  • Senast inloggad: 2016-04-05, 16:24
    • Visa profil
Min morfar Hjalmar Gylling dog den 14 augusti 1937, Jordö, Listerby, Blekinge. Jag kan dock inte tolka allt i hans dödsannons. Hoppas någon kan hjälpa mig. Hela dödsorsaken lyder som följer, som jag tycker att det står: Myoma fang, Anamia, splesb (det här sista ordet kan jag inte tolka riktigt, så det blir som det blir). Tacksam för hjälp!

2008-01-25, 14:20
Svar #1

Utloggad Annika Gylling

  • Anbytare ****
  • Antal inlägg: 858
  • Senast inloggad: 2016-04-05, 16:24
    • Visa profil
Jag har nog kommit på den första delen nu: Mycosis fungoides, och det stämmer bra med vad jag har hört berättats om min morfars sjukdom. Anamia vet jag också vad det betyder, det är slutklämmen som är besvärlig. Är fortfarande tacksam för hjälp! Kan anbytarvärden byta rubriken i denna diskussion till: Mycosis fungoides?

Innehållet i inläggen på Anbytarforum omfattas inte av utgivningsbeviset för rotter.se


Annonser




Marknaden

elgenstierna utan-bakgrund 270pxKöp och Sälj

Här kan du köpa eller sälja vidare böcker och andra produkter som är släktforskaren till hjälp.

Se de senast inlagda annonserna