ssf logo blue Rötter - din källa för släktforskning driven av Sveriges Släktforskarförbund
ssf logo blue Rötter - din källa för släktforskning

Choose language:
Anbytarforum

Innehållet i inläggen på Anbytarforum omfattas inte av utgivningsbeviset för rotter.se

Författare Ämne: Johan Schylander/ Åke Axellson (natt och dag)  (läst 602 gånger)

2010-11-08, 18:58
läst 602 gånger

Utloggad Linnéa Larsson

  • Anbytare ***
  • Antal inlägg: 318
  • Senast inloggad: 2024-04-26, 17:09
    • Visa profil
Hej!
 
Jag skulle bli tacksam för hjälp med att tyda vad det står.
 
Mvh Linnéa
 

2010-11-10, 16:53
Svar #1

Utloggad Linnéa Larsson

  • Anbytare ***
  • Antal inlägg: 318
  • Senast inloggad: 2024-04-26, 17:09
    • Visa profil
Hej igen, jag provar med att sätta in resten av dokumentet, se om någon kan tyda då... det blev dubblerat och konstigt ovan, men det är början på akten som heter Åke Åkesson och Johan Schylanders (som är min anfader), arvingar. Om dessa två personer är släkt med varandra vet jag inte. Det var väl iaf arbetskollegor tror jag. Det jag är intresserad av är om det står någonting som kan ge härledning om Johan Schylanders ursprung eller släkt. Jag är också intresserad av vad det står angående Maria Soop. Jag behöver inte ha en ordagrann översättning av hela dokumentet.
 
Mvh Linnéa
 

 
(Meddelandet ändrat av L_Larsson 2010-11-10 21:21)

Innehållet i inläggen på Anbytarforum omfattas inte av utgivningsbeviset för rotter.se


Annonser




Marknaden

elgenstierna utan-bakgrund 270pxKöp och Sälj

Här kan du köpa eller sälja vidare böcker och andra produkter som är släktforskaren till hjälp.

Se de senast inlagda annonserna