ssf logo blue Rötter - din källa för släktforskning driven av Sveriges Släktforskarförbund
ssf logo blue Rötter - din källa för släktforskning

Choose language:
Anbytarforum

Innehållet i inläggen på Anbytarforum omfattas inte av utgivningsbeviset för rotter.se

Författare Ämne: Barn av min mormors far født i Sverige etter 1909  (läst 363 gånger)

2006-04-30, 23:01
läst 363 gånger

Marit Nyhus

Min mormors far ble utvist fra Norge i 1908 og reiste tilbake til Sverige og skal ha fått flere barn (gutter) og skal ha bodd i Göteborg. Kan noen være behjelpelige med å sjekke disse menn om en eller flere har en far ved navn JÖNS JÖNSSON EKSTRÖM F. 21/3-1858  Eriksson Jönsson, Jullan Frideborg Född 25/12 1911 i Göteborgs Haga  -------------- Jönsson, John Eskild Född 2/1 1911 i Göteborgs Masthugg -------------- Jönsson, Nils Erik Född 13/9 1911 i Göteborgs Karl Johan -------------- Jönsson, Alf Felix Gottfrid Född 8/7 1913 i Göteborgs Kristine -------------- Jönsson, Bror Arvid Assar Född 10/9 1914 i Göteborgs Kristine -------------- Jönsson, Elon Bertil Född 23/2 1914 i Göteborgs Karl Johan -------------- Jönsson, Karl Valentin Född 28/5 1914 i Göteborgs Oskar Fredrik -------------- Jönsson, Sven Gunnar Arnold Född 28/10 1914 i Göteborgs Oskar Fredrik  -------------- Alle disse menn er avlidna.  Kan noen være snille å hjelpe? På forhånd takk for hjelpen.  Med vennlig hilsen Marit Nyhus Norge

2006-05-01, 07:33
Svar #1

Sven Aivert (Svena)

Hej Margit!
 
Svar kommer via E-post då det finns personer som fortfarande kan leva bland uppgifterna.
 
Med Vänliga Hälsningar
Sven Aivert

2006-05-01, 12:01
Svar #2

Marit Nyhus

Hei Sven Takk for informasjonen. Jeg må bare pr?ve alle utveier som fins for å finne etterkommere etter min mormors far. Jeg har heller ikke funnet ham i Sveriges dødbok, men der mangler det jo en god del fra Gøteborgsområdet har jeg lest.  Takk  Mvh Marit Nyhus

Innehållet i inläggen på Anbytarforum omfattas inte av utgivningsbeviset för rotter.se


Annonser




Marknaden

elgenstierna utan-bakgrund 270pxKöp och Sälj

Här kan du köpa eller sälja vidare böcker och andra produkter som är släktforskaren till hjälp.

Se de senast inlagda annonserna