ssf logo blue Rötter - din källa för släktforskning driven av Sveriges Släktforskarförbund
ssf logo blue Rötter - din källa för släktforskning

Choose language:
Anbytarforum

Innehållet i inläggen på Anbytarforum omfattas inte av utgivningsbeviset för rotter.se

Författare Ämne: Oscar Nyström i Forshaga, när var han verksam?  (läst 671 gånger)

2003-10-20, 18:23
läst 671 gånger

peter zetterlund

För knappt ett år sen la jag in ett kort på porträttfynd #2370. Nu har det givit upphov till några mera frågor men också kanske fler svar. Personen på kortet har starka likheter med Stefan Holm, höjdhopparen och Stefan har blivit intresserad av att få reda på mer. Därför undrar jag om någon har uppgifter just om fotografen Oscar Nyström i Forshaga. På porträttfynd finns bara fyra kort med av hans bilder, två utan förgyllning och två med, de sistnämnda har jag bidragit med. Nu hoppas jag att nån därute sitter med lite mer kunskap om Oscar Nyström. Tack på förhand.

Innehållet i inläggen på Anbytarforum omfattas inte av utgivningsbeviset för rotter.se


Annonser




Marknaden

elgenstierna utan-bakgrund 270pxKöp och Sälj

Här kan du köpa eller sälja vidare böcker och andra produkter som är släktforskaren till hjälp.

Se de senast inlagda annonserna