ssf logo blue Rötter - din källa för släktforskning driven av Sveriges Släktforskarförbund
ssf logo blue Rötter - din källa för släktforskning

Choose language:
Anbytarforum

Innehållet i inläggen på Anbytarforum omfattas inte av utgivningsbeviset för rotter.se

Författare Ämne: Fotskäl?  (läst 907 gånger)

2014-11-16, 15:18
läst 907 gånger

Utloggad Agnetha Larsson

  • Anbytare **
  • Antal inlägg: 81
  • Senast inloggad: 2019-11-06, 13:58
    • Visa profil
Någon som möjligtvis kan veta vem detta är. Fann det i min faders gömmor och han kom från Fotskäl.

2014-11-18, 10:51
Svar #1

Utloggad Agnetha Larsson

  • Anbytare **
  • Antal inlägg: 81
  • Senast inloggad: 2019-11-06, 13:58
    • Visa profil
Någon som möjligtvis har en aning vem detta kan vara. Fann det i min pappas gömmor och han kom från Fotskäl.
 

2019-03-18, 20:49
Svar #2

Utloggad Ingrid Svanberg

  • Anbytare *
  • Antal inlägg: 16
  • Senast inloggad: 2019-03-19, 14:42
    • Visa profil
Hej!
Jag har sett ett annat foto på samma familj som förmodligen ingått i din fars fotoalbum. Då svarade jag att det var Oscar Gottfrid Hansson, hans hustru och två döttrar. Han var stins i Hindås och vad gäller släktskap så var han min mors kusin.
Nu har jag via DNA fått kontakt med ett barnbarn till dessa föräldrar och följaktligen ett barn till en av döttrarna.
Är du släkt med denna familj? Det vore trevligt om du är intresserad så kan jag förmedla kontakt med detta barnbarn som är en mycket trevlig person.
Vänliga hälsningar
Ingrid Svanberg         is.svanberg@telia.com


Innehållet i inläggen på Anbytarforum omfattas inte av utgivningsbeviset för rotter.se


Annonser




Marknaden

elgenstierna utan-bakgrund 270pxKöp och Sälj

Här kan du köpa eller sälja vidare böcker och andra produkter som är släktforskaren till hjälp.

Se de senast inlagda annonserna