ssf logo blue Rötter - din källa för släktforskning driven av Sveriges Släktforskarförbund
ssf logo blue Rötter - din källa för släktforskning

Choose language:
Anbytarforum

Innehållet i inläggen på Anbytarforum omfattas inte av utgivningsbeviset för rotter.se

Författare Ämne: Baude, Frank (f. 1936)  (läst 1154 gånger)

2000-07-29, 13:41
läst 1154 gånger

Robert Edlund

Någon som känner till f d KPML(r):s partiledare Frank Baudes anor?? Vallonanor??

2001-03-02, 10:36
Svar #1

Utloggad Björn Pilström

  • Anbytare **
  • Antal inlägg: 27
  • Senast inloggad: 2023-04-13, 17:08
    • Visa profil
Släkten Baude finns med i Sv. släktkalendern 1982. Där finns emellertid inte Frank Baude med, men Hans Baude i Stockholm som sammanställt uppgifterna i Sv. Släktkal. vet säkert. Jag skulle rekommendera att du kontaktar honom. Att anorna är vallonska är emellertid helt klart!!

2001-03-02, 12:16
Svar #2

Robert Edlund

Tack för uppgifterna. Nu har jag personligen pratat med Frank Baude och han berättade att hans farfar blev adopterad. Så det betyder ju att Frank inte är
en riktig Baude.

2002-04-24, 21:51
Svar #3

Jenny Norring

A.N.G Frank Baude
Då jag är personlig vän med Frank, kände jag mig tvungen att rätta till det missförstånd som tydligen uppkommit.Frank farfar blev lämnad av en Baude, ej omhändertagen av en. Så Frank tillhör den riktiga Baude släkten.

Innehållet i inläggen på Anbytarforum omfattas inte av utgivningsbeviset för rotter.se


Annonser




Marknaden

elgenstierna utan-bakgrund 270pxKöp och Sälj

Här kan du köpa eller sälja vidare böcker och andra produkter som är släktforskaren till hjälp.

Se de senast inlagda annonserna