ssf logo blue Rötter - din källa för släktforskning driven av Sveriges Släktforskarförbund
ssf logo blue Rötter - din källa för släktforskning

Choose language:
Anbytarforum

Innehållet i inläggen på Anbytarforum omfattas inte av utgivningsbeviset för rotter.se

Författare Ämne: Linderoth, Tobias (f. 1979)  (läst 520 gånger)

2005-09-12, 20:30
läst 520 gånger

Utloggad Helene Svensson

  • Anbytare **
  • Antal inlägg: 89
  • Senast inloggad: 2023-01-31, 18:55
    • Visa profil
Är det någon som känner till fotbollsspelaren Tobias Linderoths anor?

2005-09-12, 21:21
Svar #1

Utloggad Anders Pemer

  • Anbytare *****
  • Antal inlägg: 1662
  • Senast inloggad: 2024-04-09, 16:22
    • Visa profil
    • www.pemer.net
Hans far Anders tränar Hammarby, alltid en start...  
 
Denne, Anders (Anders Karl Gustaf), är född 21 mars 1950, det går Hammarby ut med på sin hemsida, så det får vi nog förmoda att han har tillåtit att det nämns på nätet.  
 
I övrigt är väl alla data som framgår i Sveriges Befolkning 1970 strängeligen förbjudna att lägga ut här, men den som vill forska vidare för att så småningom lägga ut anorna lite längre bak i tiden på forumet kan säkert också hitta Anders familj år 1970 på skivan.
 
Jag tror inte jag går ut med något hemligt eller väldigt privat och känsligt om jag nämner att både Anders Linderoth och hans föräldrar är födda i Kristianstad. Att Anders är det själv och att hans fotbollskarriär startade i kristianstadsklubben Näsby IF torde räknas som officiellt.
 
Tobias mamma är född i Alvesta, men som sagt... direktiv har utgått. Vi följer dem!
 
Återkommer du med en mailadress kan du åtminstone få Tobias sex första anor, där far- och morföräldrarna sedan kan sökas i födelseförsamlingarna av den som vill och har tid. Men det rör sig ju nu om delar av landet där 1900-talsmaterialet redan är levererat till respektive landsarkiv, nota bene.

Innehållet i inläggen på Anbytarforum omfattas inte av utgivningsbeviset för rotter.se


Annonser




Marknaden

elgenstierna utan-bakgrund 270pxKöp och Sälj

Här kan du köpa eller sälja vidare böcker och andra produkter som är släktforskaren till hjälp.

Se de senast inlagda annonserna