ssf logo blue Rötter - din källa för släktforskning driven av Sveriges Släktforskarförbund
ssf logo blue Rötter - din källa för släktforskning

Choose language:
Anbytarforum

Innehållet i inläggen på Anbytarforum omfattas inte av utgivningsbeviset för rotter.se

Författare Ämne: Ryding, Yvonne (f. 1962), Miss Universum  (läst 2219 gånger)

2001-03-11, 21:25
läst 2219 gånger

Linda Jansson

Hej!
Varför tar Ni bort min förfrågan efter Yvonnes Rydings anfäder?
Tredje gången jag skriver nu och Ni på expiditionen eller vad Ni kallar det tar bort frågan......
 
Eskilstuna släktförening gjorde ett släkträd med Yvonnes anfäder. Är det någon som har dessa uppgifter.
 
Mvh Linda

2001-03-18, 11:16
Svar #1

Johan R:son Sjöberg

Hej Linda!
 
Har du testat med att höra med Eskilstuna-Strängnäs släktforskarförening? Dess ordförande Arne Carlsson (en mycket trevlig man) har följande e-post-adress: arne@caritakonsult.se

2001-06-14, 20:05
Svar #2

Jan Sandström

Jag har data om Yvonne Ryding så hör av dig till mig.

2002-10-24, 12:45
Svar #3

Jan Sandström

Det verkar inte vara något intresse från Linda.
Jag har inte hört något från henne.
 
Jag pratade även med Eskilstuna-Strängnäs släktforskarförening i sommras och dem lovade sända material om Ryding, men än har jag inte hört någonting så det rann förmodligen ut i sanden.
 
När orken kommer på tar jag nog personlig kontakt med Yvonne för att få kompletera mina uppgifter jag har.
(Jo det går bra då vi känner varandra sedan länge).
 
Jag har ny e-postadress nu.

2002-10-24, 15:04
Svar #4

Dan Söderman

Min pappa var bästa kompis med Yvonne Rydings morbror när dom var små. Dom bodde på Fogdö utanför Strängnäs om det kan vara till någon hjälp?
 
Dan

2003-04-18, 11:39
Svar #5

malin Andersson

Jag är Rydings syssling och skulle gärna vilja veta mer om släkten, men det verkar vara lite dött här nu, så det får vänta.

2004-01-02, 10:12
Svar #6

Agneta Ryding

Hej!
 
Råkade läsa dessa inlägg. En liten rättelse till Dan Söderman (visserligen lite sent). Yvonne har ingen morbror (eller fabror). Det är nog hennes pappas morbror du menar.  
 
M v h
 
Agneta Ryding

2004-04-21, 20:26
Svar #7

Utloggad Karl-Olof Andersson

  • Anbytare **
  • Antal inlägg: 95
  • Senast inloggad: 2010-12-27, 16:54
    • Visa profil
Varför en massa blaj!
Kan Ni inte bara lägga ut Yvonnes släktträd här.
Det är faktiskt fler som vill Studera hennes antavla.  
 
Det är väl inte sekretessbelagd. När uppgifterna har visats upp överallt. Tex bibliotek mm.
 
Jag är också nyfiken!
 
Karl-Olof Andersson

Innehållet i inläggen på Anbytarforum omfattas inte av utgivningsbeviset för rotter.se


Annonser




Marknaden

elgenstierna utan-bakgrund 270pxKöp och Sälj

Här kan du köpa eller sälja vidare böcker och andra produkter som är släktforskaren till hjälp.

Se de senast inlagda annonserna