ssf logo blue Rötter - din källa för släktforskning driven av Sveriges Släktforskarförbund
ssf logo blue Rötter - din källa för släktforskning

Choose language:
Anbytarforum

Innehållet i inläggen på Anbytarforum omfattas inte av utgivningsbeviset för rotter.se

Författare Ämne: Visby, Stenkyrka  (läst 550 gånger)

2004-05-04, 15:14
läst 550 gånger

Utloggad Lars Wingemark

  • Anbytare **
  • Antal inlägg: 49
  • Senast inloggad: 2009-01-24, 18:20
    • Visa profil
    • www.wingemark.com/
Jag söker en person för en bekants räkning som bor i USA som jag inte lyckas hitta hur jag än letar i kyrkböckerna.
Emma Wilhemina Anderson född 2 okt 1857 i Jönköping gift med Per Gustaf Kinmark som var född 1847 i Visby, de emigrerade till Minnesota ca  
1880 med sin son Harvey Gerhard Kinmark 6 år. Han ska ha varit skomakare i Stenkyrka, Gotland. Jag har inte hittat honom i Visby eller Stenkyrka. Emma har jag inte lyckas hitta i Jönköping. Nu kommer mina bekanta från USA och besöker oss om ett par veckor så det skulle vara roligt att ha något åt dem om deras släkt. Så nu är det min sista chans att höra om någon av er som forskar på de här orterna har stöt på något om Emma o Per. Eller har något tips på hur jag går vidare.  
Mvh Lars

2004-05-04, 19:29
Svar #1

Utloggad Lars Wingemark

  • Anbytare **
  • Antal inlägg: 49
  • Senast inloggad: 2009-01-24, 18:20
    • Visa profil
    • www.wingemark.com/
Bortse från mitt inlägg om Kindmark vi har hittar honom i Vadstena
Lars Wingemark

Innehållet i inläggen på Anbytarforum omfattas inte av utgivningsbeviset för rotter.se


Annonser




Marknaden

elgenstierna utan-bakgrund 270pxKöp och Sälj

Här kan du köpa eller sälja vidare böcker och andra produkter som är släktforskaren till hjälp.

Se de senast inlagda annonserna