ssf logo blue Rötter - din källa för släktforskning driven av Sveriges Släktforskarförbund
ssf logo blue Rötter - din källa för släktforskning

Choose language:
Anbytarforum

Innehållet i inläggen på Anbytarforum omfattas inte av utgivningsbeviset för rotter.se

Författare Ämne: Niskanen  (läst 741 gånger)

2006-01-31, 22:49
läst 741 gånger

Utloggad Aila Pajunen

  • Anbytare *
  • Antal inlägg: 2
  • Senast inloggad: Aldrig
    • Visa profil
    • www.argillanderit.net
Niskanen Albert Mattson f. 22.04.1870 i Viitasaari Finland
 
Hej
 
Jag söker efter Albert's barn (Albert f. 22.04.1870 d. 26.09.1943) Jag har hört att han hade 2 döttrar och en son. Han torde ha flytt till Kiiruna från Finland jag vet inte när. Han hade hustrun Amanda. Det här är allt jag har om honom. All information would be appreciated.
 
Rgs
Aila Pajunen

2006-02-01, 16:25
Svar #1

Yvonne Carlsson/ Anbytarvärd (Admin)

Hej Aila,
 
När du lägger upp rubriker här under Släkter..., ska du endast ange släktnamnet som underrubrik, aldrig hela namnet på personen du söker.
 
Nu är det troligt att Albers barn är avlidna, men om du letar efter nu levande ättlingar till honom, är det bra om du också anger kontaktinformation till dig själv (mail-adress räcker), så att den som har uppgifter kan lämna dem till dig den vägen. Detta på grund av att vi inte ska lägga in uppgifter om nu levande på Anbytarforum.
 
Med vänliga hälsningar
Yvonne Carlsson
Anbytarvärd

2006-02-01, 22:07
Svar #2

Utloggad Aila Pajunen

  • Anbytare *
  • Antal inlägg: 2
  • Senast inloggad: Aldrig
    • Visa profil
    • www.argillanderit.net
Thank you Yvonne for your advice. I am not familiar with this forum but maybe I will be :-)  
 
My contact info is e-mail aila . pajunen @ welho . com. Leave the blanks out.
 
I read Swedish very well but writing is a little bit rusty. Men ni kan använda svenskan också.

Innehållet i inläggen på Anbytarforum omfattas inte av utgivningsbeviset för rotter.se


Annonser




Marknaden

elgenstierna utan-bakgrund 270pxKöp och Sälj

Här kan du köpa eller sälja vidare böcker och andra produkter som är släktforskaren till hjälp.

Se de senast inlagda annonserna