ssf logo blue Rötter - din källa för släktforskning driven av Sveriges Släktforskarförbund
ssf logo blue Rötter - din källa för släktforskning

Choose language:
Anbytarforum

Innehållet i inläggen på Anbytarforum omfattas inte av utgivningsbeviset för rotter.se

Författare Ämne: Hedelund  (läst 559 gånger)

2012-11-25, 13:00
läst 559 gånger

Utloggad Marina Gimmå

  • Anbytare **
  • Antal inlägg: 41
  • Senast inloggad: 2016-01-03, 17:22
    • Visa profil
Hjälp! Min förfader hette Per Hedelund född 22/8 1777 i Glava,Hedene fader Olof Andersson ocg moder Maret Persdotter. Jag hittar honom i Glava AI:I sid 63 coh 157 sedan försvinner han coh dyker upp för mig i Västra fågelvik AI:6 sid 52 där han har fått familj. Kan någon hjälpa mig att hitta honom då han flyttar från Glava,vart han tar vägen och när han kommer till Västra fågelvik, samt när han tar namnet Hedelund och i vilken bok jag kan finna det. Han hade en bror (Anders)född 1774 som inte verkar ha tagit Hedelund som efternamn. Jag och min far skulle bli ytterst tacksamma för hjälp, så vi får reda på vårt namn. MVH Marina född Hedelund

2014-06-25, 18:58
Svar #1

Utloggad Marina Gimmå

  • Anbytare **
  • Antal inlägg: 41
  • Senast inloggad: 2016-01-03, 17:22
    • Visa profil
Min anfader hette Per Hedelund och var sjukhuskommisarie vilket jag förstått var apotekare. Han är född 1777 22/8 i Glava socken(Hedene)var studerar han och när tar han Hedelund som sitt efternamn, skulle vara mycket tacksam för all hjälp.

Innehållet i inläggen på Anbytarforum omfattas inte av utgivningsbeviset för rotter.se


Annonser




Marknaden

elgenstierna utan-bakgrund 270pxKöp och Sälj

Här kan du köpa eller sälja vidare böcker och andra produkter som är släktforskaren till hjälp.

Se de senast inlagda annonserna