ssf logo blue Rötter - din källa för släktforskning driven av Sveriges Släktforskarförbund
ssf logo blue Rötter - din källa för släktforskning

Choose language:
Anbytarforum

Innehållet i inläggen på Anbytarforum omfattas inte av utgivningsbeviset för rotter.se

Författare Ämne: Beaudet  (läst 625 gånger)

2006-01-31, 18:28
läst 625 gånger

Lotta Carsbrant

Stockholm, 1896, Marguerita Elisa Beaudet, 1872-05-22, Conlounieise, Frankrike
 
Hej alla!
Jag heter Lotta Carsbrant och har nyligen börjat släktforska. Detta inlägg handlar om min mans släkt och jag har naturligtvis tidigt i min forskning kommit till ett tvärstopp, pga en mormor som är född av okända föräldrar. Har dock funnit en möjlig kandidat till moder vilken är den person jag beskrivit i rubriken. Eftersom jag nyligen börjat har jag inte ännu inte skaffat cd-skivorna som finns om flera av Stockholms församlingar. Därför undrar jag om någon som har dessa kan hjälpa mig att söka rätt på denna kvinna och lämna vidare information. Det enda jag vet om henne är det jag hittat på Stockholms Stadsarkivs databas-sök. Jag försöker spåra henne vidare. All information om denna person är av stort intresse för mig. Mycket tacksam för all hjälp.

2007-10-07, 08:01
Svar #1

Anders Carsbrant

Hej Lotta!
Anders Carsbrant här du är ju min kusin tror jag?! Min pappa Evert gjorde lite släktforskning, tyvärr har jag inte trädet men jag är ganska säker på att min bror Sven-Erik har det. Ser att det är länge sedan du la in detta inlägg. Men utifall du ser detta så kan du väl höra av dig.
 
Kram
Anders

Innehållet i inläggen på Anbytarforum omfattas inte av utgivningsbeviset för rotter.se


Annonser




Marknaden

elgenstierna utan-bakgrund 270pxKöp och Sälj

Här kan du köpa eller sälja vidare böcker och andra produkter som är släktforskaren till hjälp.

Se de senast inlagda annonserna