ssf logo blue Rötter - din källa för släktforskning driven av Sveriges Släktforskarförbund
ssf logo blue Rötter - din källa för släktforskning

Choose language:
Anbytarforum

Innehållet i inläggen på Anbytarforum omfattas inte av utgivningsbeviset för rotter.se

Författare Ämne: Södergran  (läst 572 gånger)

2002-09-09, 15:36
läst 572 gånger

Ingmarie Littke

Lars Södergran, Kolbäck, född 21 mars 1824
 
Hejsan!
 
Lars Södergran har varit gift med Anna Högman från Rö i Roslagen hon var född 1 juli 1820. 1857 flyttade dom ut till Utö i Stockholms skärgård. Jag vet att dom fick två pojkar och fyra flickor. Men nu skulle jag vilja ha reda på mer om Lars och föräldrar med mera är det någon som kan hjälpa mig vidare vore jag tacksam.
Hälsningar
Ingmarie

2010-01-01, 11:30
Svar #1

Utloggad Anna Södergran

  • Anbytare **
  • Antal inlägg: 83
  • Senast inloggad: 2010-12-12, 22:43
    • Visa profil
Hej Ingmarie,
 
vid det här laget kanske du redan fått svar på dina frågor (det har ju trots allt gått åtta år), men jag skriver ändå. På min MyHeritage-sida kan du se Lars Södergrans släktträd, åtminstone de grenar som jag och min familj känner till. Lars Södergran är min farfars farfars fars brorson.
 
http://www.myheritage.com/site-family-tree-76754471/sdergran-en-del-av-livets-tr d?lang=SV&familyTreeID=1&rootIndivudalID=1000112
 
mvh
Anna

Innehållet i inläggen på Anbytarforum omfattas inte av utgivningsbeviset för rotter.se


Annonser




Marknaden

elgenstierna utan-bakgrund 270pxKöp och Sälj

Här kan du köpa eller sälja vidare böcker och andra produkter som är släktforskaren till hjälp.

Se de senast inlagda annonserna