ssf logo blue Rötter - din källa för släktforskning driven av Sveriges Släktforskarförbund
ssf logo blue Rötter - din källa för släktforskning

Choose language:
Anbytarforum

Innehållet i inläggen på Anbytarforum omfattas inte av utgivningsbeviset för rotter.se

Författare Ämne: Äldre inlägg (arkiv) till 07 juni, 2011  (läst 3108 gånger)

2011-02-23, 11:46
läst 3108 gånger

Utloggad Ole Gilje Dale

  • Anbytare ***
  • Antal inlägg: 272
  • Senast inloggad: 2011-07-18, 11:08
    • Visa profil
Gode vener. I staden for å ergra meg over all personleg kritikk, har dette likevel spora meg inn på nærare studie av familien til heilage Birgitte sitt samarbeid med dronning Margrete.Førebils har eg berre funne nokre få, for meg til no, ukjende tilknytingspunkt.
 
Gerhard Snakenborg og Heyne,broren, var sønene til Gerhard Snakenborg og Kristina Nilsdotter. Dei var med i eit slag som Margarete starta i 1389. Ved Asle kyrkje skal det vera eit minnesmerke etter slaget.
 
Det var ein nordisk hær på ca 1500 mann, der det også var nordmenn med.  
 
Gaute Eriksson og Knut Algotsson var gifte med kvar si dotter av Merete Ulfsdotter.Dersom eg no ikkje tek heilt feil, var både Knut og Gaute med i dette slaget.
 
No kan det også vera,når du ser på tida, at dei to Snakenborg, som deltok i krigen, også var medsigillantar i det nemnde brevet frå Ramborg av 1385. Og ikkje faren. Med alle mogelege atterhald, helsing Ole

2011-02-24, 19:03
Svar #1

Utloggad Ole Gilje Dale

  • Anbytare ***
  • Antal inlägg: 272
  • Senast inloggad: 2011-07-18, 11:08
    • Visa profil
Retting.
 
Knut Algotsson var gift med Merete Ulfsdotter. Dei hadde fire jenter, og den eine, Ingrid, var gift med Gaute Eriksson. Knut Algotsson var såleis svigerfar til Gaute. Orsak, Ole

2011-03-04, 10:18
Svar #2

Utloggad Ole Gilje Dale

  • Anbytare ***
  • Antal inlägg: 272
  • Senast inloggad: 2011-07-18, 11:08
    • Visa profil
Anders, Roger og Kaj.Eg har sett fram til at de ville gå vidare i spørsmålstillinga og analysera svara de har fått av fleire her. Kaj Janzon har skrive om Ramborg, men han nemner ikkje at ho kan vera så nærskyld  Birgitte Birgersdotter.  
 
Ingen har nemnt noko om at dei fire underteikna breva kan vera  forfalska. Dei er tvertom berga frå utryddinga som i reformasjonstida vart slike brev til del. Dei personane som signerte, høyrde til sentrale adelsslekter. Ramborg, som er hovedpersonen, kan umogeleg vera nokon annan enn ektefødd dotter av Knut Algotsson og Mereta Ulfsdotter, og sjølv adeleg. Mereta var dobbelt syskinbarn med Ingeborg Magnusdotter. Brørne Gerhard og Heine Snakenborg var såleis av same familien som Ramborg. Dei underteikna ikkje berre som fullmektige, men hadde personleg eigarinteresse i det godset det er tale om. Venleg helsing Ole

2011-03-06, 10:24
Svar #3

Utloggad Ole Gilje Dale

  • Anbytare ***
  • Antal inlägg: 272
  • Senast inloggad: 2011-07-18, 11:08
    • Visa profil
Niclas. Har du funne fram til Ramborg sitt brev 1385?. Det brevet du kopierte var datert 1374. Sjå elles Kaj sitt innlegg 21 februar.  
 
Eg prøver å svara på første innlegget i tråden her,og eg ser med største interesse, og voner, på korleis du no vurderar opplysingane om Gerhard Snakenborg. I mitt innlegg 19. februar prøver eg å visa  Gerhard Snakenborg tilknyting til den heilage Birgitta.helsing Ole

2011-03-07, 16:09
Svar #4

Utloggad Ole Gilje Dale

  • Anbytare ***
  • Antal inlägg: 272
  • Senast inloggad: 2011-07-18, 11:08
    • Visa profil
I eit slektstidsskrift hadde Kaj Janzon eit innlegg som han kalla: En sparre med något krams dær under.
 
På side 16 og 17 har Kaj sett opp slektstabell. På side 17 fører han opp dei to systrene som er nemnde i Ramborg Knutsdotter sitt gåvebrev 1385, Gyrid og Ramfrid. Foreldrene til dei tre systrene har Kaj ikkje namngitt.
 
Knut Algotsson var gift to gonger. J. Silfving nemner i: Från norra Smålands Medeltid at Knut Algotsson var gift først med Ingegjerd Magnusdotter og 2.g. med Mereta, dotter til d.h.Birgitta.
 
Med Merete Ulfsdotter hadde Knut døtrene Ingegjerd, Ingrid, Katarina og Ramborg. Gyrid og Ramfrid skulle  vera frå det første ekteskapet til Knut Algotsson. Gyrid og Ramfrid var såleis halvsystre til Ramborg.
 
 
NB. Me høyrer i dag lite til at Knut Algotsson var gift to gonger. Og ingen ting om at Silfving kunne ha rett. Då vil det også bli meining i tabellen til Kaj. Helsing Ole

2011-03-08, 15:35
Svar #5

Utloggad Ole Gilje Dale

  • Anbytare ***
  • Antal inlägg: 272
  • Senast inloggad: 2011-07-18, 11:08
    • Visa profil
Alle opplysingar me har om den svenske Ramborg Knutsdotter passar godt inn i livsmønsteret til den norske. Det står likevel att noko som ikkje er kommentert. I Kaj sin tabell er opplyst at Ramborg var gift første gong med Karl Bengtsson. Av dokumenta går fram at Karl og Ramborg hadde ei dotter: Helena Karlsdotter. Slik ho vert omtala, kan det sjå ut som om Helena var frå eit tidlegare ekteskap til Karl. Det vesle me får vita om Helena passar likevel inn i dei arveskifte me kjenner til i båe landa. Helsing Ole

2011-03-17, 11:06
Svar #6

Utloggad Ole Gilje Dale

  • Anbytare ***
  • Antal inlägg: 272
  • Senast inloggad: 2011-07-18, 11:08
    • Visa profil
Niclas. Ditt innlegg 17. april.
 
Eg hadde venta at du ville reagera angrande når du har fått med deg alle breva som galt Ramborg Knutsdotter. De svenskar i dag er så opptekne med å kalla Ramborg Knutsdotter for uektefødd. Dei gamle norske og svenske historikarane hadde ikkje slik meining om Ramborg. Og då er det rett å stilla spørsmålteikn også med ditt innlegg. Du kan svara sjølv:  Kva har det som står i tråden her med d.h.Birgitta å gjera?. helsing Ole

2011-04-02, 10:38
Svar #7

Utloggad Ole Gilje Dale

  • Anbytare ***
  • Antal inlägg: 272
  • Senast inloggad: 2011-07-18, 11:08
    • Visa profil
Heine Snakenborg.
 
I Riksarkivets Pergamentsamling skal det vera eit testament utferda av Heine Snakenborg. Det skal vera datert i slutten av 1300-talet. Dette skal også vera knytt til Alvastra. Kanskje ei velvillig sjel kunne hjelpa med å  leita fram dette testamentet-om det finst. Kanskje andre slektningar av d.h.Birgitta  er nemnde der?. med venleg helsing Ole

2011-04-03, 10:31
Svar #8

Utloggad Ole Gilje Dale

  • Anbytare ***
  • Antal inlägg: 272
  • Senast inloggad: 2011-07-18, 11:08
    • Visa profil
Knut Algotsson, far til Ramborg, er ikkje nemnd i denne samanhengen. Men Arvid Håkansson er, slik eg skjønar, av slekta Læma. Det var vel også Tuke Petersson, mannen til Ramborg. Tanta til Knut Algotsson, Katarina Brynjulfsdotter, var gift med riddaren Ulf Håkansson av Læma-ætta.Sjå Eldre svenska frælsesslekter helsing Ole

2011-04-07, 15:55
Svar #9

Utloggad Ole Gilje Dale

  • Anbytare ***
  • Antal inlägg: 272
  • Senast inloggad: 2011-07-18, 11:08
    • Visa profil
Halv lilje i adelsmerket.
 
Det er skrive så mykje her om adel,adelsbrev, adelsrettar og plikter.
 
Sigtrygg Bengtsson hadde i skjoldet sitt lilje mellom hjorthorn. Ulfsåsgreina frå Sigtrygg er greina med den heilage Birgitta gift med Ulf Gudmarsson. Dotter Margareta var gift med Knut Algotsson.
 
Den norske Ramborg Knutsdotter var gift med Gard Toresson. Både Gard Toresson, sonen Tore og broren til Gard,Tore, hadde den halve lilja i skjoldet sitt. Helsing Ole

2011-04-16, 10:22
Svar #10

Utloggad Ole Gilje Dale

  • Anbytare ***
  • Antal inlägg: 272
  • Senast inloggad: 2011-07-18, 11:08
    • Visa profil
Anders Ryberg. God Påske. Du har fått grundig svar på spørsmålet ditt. Det synest som om fleire er undra over resultat her. Eg kan liksom ikkje tru at arkivarar og sogeinteresserte har gløymt 24. februar 1389 ved Åsle kyrkje.Her var fleire krefter i sving og minnesteinen skulle vitna om at her er eit kulturminne av dei skjeldne.
 
Eitt er sikkert: Ramborg Knutsdotter og brørne Gerhard og Heine Snakenborg var nære slektningar og medeigarar til gods etter den heilage Birgitta, systra hennar og mennene deira. Ole

2011-05-14, 09:42
Svar #11

Utloggad Ole Gilje Dale

  • Anbytare ***
  • Antal inlägg: 272
  • Senast inloggad: 2011-07-18, 11:08
    • Visa profil
Svensk stat og kommune støttar mangfaldet i kultur-og sogeforskning. Eg meiner å kunna visa dette konkret, med di eit døme synest å visa statsstøtta motseiande sogevinklingar.
 
Eg har personleg hatt mange fine turar til Danmark og Sverike. Der har eg då gått i bibliotek og arkiv og møtt den største velvilje og fått god service. Det største var då eg fekk kopi av gåvebreva til Ramborg Knutsdotter. Daterte 1374 og 1385. Brev som heilt sikkert, i si tid, vart gøymde med fare for dødsstraff om oppdaga.
 
Sjå innlegget til Niclas 17. april 2010 og Kaj sitt innlegg 21. februar 2011. Desse innlegga er døme på det eg meiner er statstøtta mangfald i forskninga.med helsing Ole

2011-05-14, 12:09
Svar #12

Utloggad Kaj Janzon

  • Anbytare *****
  • Antal inlägg: 1293
  • Senast inloggad: 2022-01-14, 10:41
    • Visa profil
    • www.medeltiden.st
Ole, Jag måste erkänna att jag inte riktigt förstår vad du menar med ditt inlägg. Vad är det du vill att jag ska göra?
 
Jag har besvarat alla dina frågor, många av dem ett flertal gånger genom åren. Det har också andra forskare gjort här: Niclas Rosenbalck, Lars Løberg, framlidne Tore Vigerust m.fl.  
 
Du har givetvis din fulla rätt till en annan uppfattning och åsikten att såväl statsstödda som andra forskare har fel i denna sak och du har rätt.
 
Du vill emellertid ha mer än så. Du mer eller mindre kräver  att jag ska ge dig rätt. Men det kan jag inte.  
 
Som statsanställd får jag nämligen aldrig medvetet vilseleda någon som söker korrekt information. Det enda jag kan göra är att efter bästa förmåga återge det som står i de aktuella dokumenten och försöka förklara det på ett begripligt sätt. Det är uppenbart att jag har lyckats med det. Av dina inlägg framgår tydligt att du har förstått  mina och andras förklaringar i saken men att du inte accepterar dem som korrekta. Därmed står vi i en återvändsgränd. Vi kommer inte längre Ole. Jag har inget att tillägga i saken och inget som jag vill ändra i tidigare lämnade uppgifter.
 
Jag lovar att om nya fakta dyker upp i denna sak och kommer till min kännedom, så blir du den förste som får veta det.
 
Med vänlig hälsning
Kaj Janzon
 
(Meddelandet ändrat av kaj 2011-05-14 12:18)

2011-05-14, 18:42
Svar #13

Utloggad Ole Gilje Dale

  • Anbytare ***
  • Antal inlägg: 272
  • Senast inloggad: 2011-07-18, 11:08
    • Visa profil
Takk Kaj. Du spør hva jeg vill at du skal gøra.  Det var slik at Niclas spurde kva Gerhard og Heine Snakenborg hadde med d.h. Birgitta å gjera?. Du kunne svara på det. Kanskje du kunne rettleia når det gjeld gåver og testament til t.d klostra. Kvifor alle desse sigillantane? Kva forhold dei har til gjevaren?.med venleg helsing Ole

2011-05-14, 22:10
Svar #14

Utloggad Kaj Janzon

  • Anbytare *****
  • Antal inlägg: 1293
  • Senast inloggad: 2022-01-14, 10:41
    • Visa profil
    • www.medeltiden.st
Jag måste inledningsvis rätta dig en aning Ole. Niclas fråga var: vad har ditt inlägg och påståenden med ätten Snakenborg att göra?. Vad Gerhard och Heyne Snakenborg möjligen hade med Birgitta att göra var väl snarare din fråga? Jag förstår hur som helst att dina funderingar har att göra med sigillanterna till testamentet från 1385.
 
För att göra en lång historia kort så är den mest sannolika orsaken till Gerhard Snakenborgs sigillering av detta testamente den att Nils Magnusson (stolpe) var hans svärfar (ÄSF II:1 s 74) och Heyne sigillerar förmodligen för att han är bror till Gerhard. Detta har såvitt jag vet ingenting alls med den heliga Birgitta att göra utöver det som jag redan för flera år sedan har meddelat i tråden om henne.

2011-05-15, 12:05
Svar #15

Utloggad Ole Gilje Dale

  • Anbytare ***
  • Antal inlägg: 272
  • Senast inloggad: 2011-07-18, 11:08
    • Visa profil
Kaj. Når du brukar uttrykketden mest sannolika orsaken så veit eg at du ikkje er sikker. At du rett og slett kan ha feil.Du trakkar ustøtt når det gjeld oppgjer i unionsstrid.  
 
Etter slaget ved Åsle var det økonomisk oppgjer og svert vanskeleg for Margareta å straffa, nettopp fordi brørne Snakenborg var etterkomarar etter Katarina, syster til Birgitta.
 
Det er ikkje vanskeleg å fylgja med i eigedomsforholda. Lat oss derfor starta med Katarina Birgersdotter, syster til d.h. Birgitta, gift med Magnus Gudmarsson. Magnus var såleis bror til Ulf. Derfor er det lett å skjøna kvifor etterkomarane er medsigillantar på så mange dokument.
 
Gerhard Snakenborg d.e. er far til brørne Gerhard og Heine. Dei er såleis medeigarar i arvegods også etter Birgitta. Ja,dei er medeigarar til det godset som Ramborg testamenterar deler av. helsing Ole

2011-05-16, 10:49
Svar #16

Utloggad Kaj Janzon

  • Anbytare *****
  • Antal inlägg: 1293
  • Senast inloggad: 2022-01-14, 10:41
    • Visa profil
    • www.medeltiden.st
Ole, Insikten att man ibland rett og slett kan ha feil är nödvändig att ha med sig i bagaget när man sysslar med medeltidsforskning. Det är kanske därför jag har en aning svårt att hålla med när du skriver att er det lett å skjøna hur det förhåller sig med sigilleringarna och deras orsaker  
 
När det gäller medeltiden har vi sällan en källmaterialsituation som tillåter tvärsäkra slutsatser. En del saker kan vi yttra oss om med säkerhet men ofta får vi nöja oss med sannolikhet av olika grader.
 
Som du mycket väl vet uppträder Nils Magnusson (stolpe) redan 1374 som sigillvittne till Ramborg Knutsdotters testamente. Den säkra slutsats man kan dra av det är att Nils tillhör den krets av personer som förväntar sig bli indragna i arvskiftet efter henne som direkta arvingar eller genom sina äktenskap. Eftersom Gerhard Snakenborg senast 1382 gifter sig med Nils Magnussons dotter som är nästa led i arvsordningen blir Gerhard aktuell som medsigillant till 1385 års brev.
 
Det är helt riktigt att Gerhard även kommer in i arvslinjen efter Birgittas syster Katarina, eftersom han efter sin första hustrus död gifte om sig med Katarinas dotterdotter Kristina Bengtsdotter (Bielke). Men det är inte arvet efter Katarina vi diskuterar här, utan (än en gång) arvet efter Ramborg Knutsdotter.
 
Huvudproblemet med din hypotes är att den inte kan förklara varför någon Snakenborg skulle ha sigillerat för den Ramborg Knutsdotter som vi diskuterar här, eftersom det inte finns någon kvinna med det namnet i arvslinjen efter den heliga Birgitta eller hennes syster Katarina.
 
Jag tror mig förstå att du tänker på Knut Algotssons utomäktenskapliga dotter Ramborg som du under många år i diskussionen om den heliga Birgitta har försökt göra till hennes dotterdotter. Men som flera forskare har visat i den tråden är även din (egentligen Sigleif Engens) hypotes om den saken felaktig.  
 
Eftersom Knuts utomäktenskapliga dotter dessutom med säkerhet inte är identisk med den Ramborg Knutsdotter som diskuteras här, finns det ingen anledning att överföra diskussionen om Engens Birgitta-hypotes till den här tråden.
 
(Meddelandet ändrat av Kaj 2011-05-16 11:03)

2011-05-16, 12:11
Svar #17

Utloggad Ole Gilje Dale

  • Anbytare ***
  • Antal inlägg: 272
  • Senast inloggad: 2011-07-18, 11:08
    • Visa profil
Kaj. Ein ekte forskar les originaldokumentet slik det er, ikkje slik  du kanskje kunne ynskja det var. Eg ber om at du held dette testamentet opp mot reglane for slik gåve.
 
Så denne, i mange samanhengar, opprekna  generasjonsliste: d.h. Birgitta og systra,Katarina gifte seg med brør. Derfor vart Mereta og Ingeborg dobbelt syskinborn.
 
Ingeborg Magnusdotter vart gift med Bengt Turesson Bjelke. Dotter deira, Kristina, vart gift med Nils Magnusson(stolpe)
 
Kristina og Nils fekk dotter, også med namn Kristina. Det er her du tek feil. Når denne Kristina gifter seg med Gerhard Snakenborg, vert borna deira att direkte etterkomarar etter Katarina Birgersdotter. Det er Ramborg som testamenterar. Den heilage Birgitta er mormor hennar og eigedomar ho gjev bort er også arvegods tilhøyrande brørne Snakenborg.
 
Du har sjølv freista å konstruera ei anna Ramborg. Der bomma du stygt.
 
Og så er det ikkje Knut Algotssons gods det er tale om. Han lever framleis. Det er gods etter,Mereta,kona hans, og Ingeborg sitt, det er tale om. Dei to er dobbelt syskinborn. Merk då at Ramborg er Knutsdotter. Det vert alltid sagt at det er Knut som har utanomekteskapeleg jente. Det du skriv om dette her er rein gissing.Eg ber om at du set Ramborg si gåve opp mot gjeldande reglar. Og kvifor alle desse sigillantane?.Helsing Ole

2011-05-16, 14:52
Svar #18

Utloggad Kaj Janzon

  • Anbytare *****
  • Antal inlägg: 1293
  • Senast inloggad: 2022-01-14, 10:41
    • Visa profil
    • www.medeltiden.st
Ole, Jag kan bara hålla med dig om att en äkta forskare inte ska önsekläsa originaldokument.  
 
Det kan kanske intressera dig att det finns ett originaldokument från 1386 (RAp 25/11) av vilket det framgår att Gerhard Snakenborg var gift med Kristina Bengtsdotter (Bielke). Man behöver inte önskeläsa något i brevet för att få fram denna uppgift eftersom det är utfärdat av Kristina Bengtsdotter själv och det följaktligen är hon som meddelar att hon är gift med Gerhard.
 
Jag återkommer i diskussionen om den heliga Birgitta så snart det finns något nytt att meddela.
 
(Meddelandet ändrat av kaj 2011-05-16 15:07)

2011-05-16, 16:25
Svar #19

Utloggad Ole Gilje Dale

  • Anbytare ***
  • Antal inlägg: 272
  • Senast inloggad: 2011-07-18, 11:08
    • Visa profil
Kaj. Sjå innlegget ditt 14/5. Nye opplysingar no?  Dei aller fleste  skriv at Nils Magnusson(stolpe) er gift med Kristina Bengtsdotter Bjelke.Gerhard Snakenborg var gift med dotter til Kristina Bengtsdotter. Kva meiner du sjølv er rett? Ole

2011-05-16, 19:23
Svar #20

Utloggad Kaj Janzon

  • Anbytare *****
  • Antal inlägg: 1293
  • Senast inloggad: 2022-01-14, 10:41
    • Visa profil
    • www.medeltiden.st
Jag litar på att Kristina Bengtsdotter visste vem hon var gift med. I brevet från 25/11 1386 meddelar hon uttryckligen att Gerhard Snakenborg är hennes man.
 
Men detta är ingen ny och för forskningen okänd upplysning. Ätten Snakenborg är utredd av Hans Gillingstam och utredningen publicerades 2001 i ÄSF II:1, s 72-77, där uppgiften om Gerhards andra äktenskap styrks med en hänvisning till just detta brev.

2011-05-18, 09:41
Svar #21

Utloggad Ole Gilje Dale

  • Anbytare ***
  • Antal inlägg: 272
  • Senast inloggad: 2011-07-18, 11:08
    • Visa profil
Kaj. Denne tråden er no 10 år gamal. Gillingstam si utgreing var trykt også for 10 år sidan. Det ser ut som om du ikkje er heilt ajour. Ta deg fri nokre dagar og les gjennom. helsing Ole

2011-05-18, 10:54
Svar #22

Utloggad Kaj Janzon

  • Anbytare *****
  • Antal inlägg: 1293
  • Senast inloggad: 2022-01-14, 10:41
    • Visa profil
    • www.medeltiden.st
Ole, Jag har läst hela tråden. Men jag kan inte se att det har tillkommit något de senaste 10 åren som kan förändra det faktum att Kristina Bengtsdotter 1386 ansåg sig veta vem hon var gift med.  
 
Men jag ska ändå följa ditt råd, ja mer än så. Jag tar en time-out från denna tråd på samma sätt som från Birgitta-tråden, dvs att jag återkommer så snart forskningen har gjort framsteg och tidigare okända fakta presenterats - med källhänvisningar.

2011-05-22, 11:12
Svar #23

Utloggad Moderator Släkter

  • Moderator *****
  • Antal inlägg: 1023
  • Senast inloggad: 2016-06-16, 23:05
    • Visa profil
Några inlägg som inte hade något med ämnet att göra och var på gränsen till att handla om person har tagits bort. Följ gärna Kajs exempel att återkomma när något nytt kan tillföras forskningen.
 
Diskussion om detta beslut kan bli raderade också.

2011-05-23, 13:05
Svar #24

Utloggad Kaj Janzon

  • Anbytare *****
  • Antal inlägg: 1293
  • Senast inloggad: 2022-01-14, 10:41
    • Visa profil
    • www.medeltiden.st
För att ingen oklarhet eller förvirring ska råda gällande sakfrågan kommer här ett litet tillägg till mitt inlägg måndagen 16 maj 2011 - 14:52 ovan.
 
Jag läser i RAp 25/11 1386 som följer. För att underlätta förståelsen har jag markerat vissa ord med fetstil.
 
Alla thætta breff høra ælla see helsa iak cristina bændictzdotter æwærdhelika mz gudhi. Thæt skal allom mannom witerlikit wara at iak siuk til likaman ok tho hwaro helbrygdho til skælanna ok samwitit hawir mz mins ælskelika husbonda hærra gerardz snakenborgh radhe ok godhwilia....

2011-05-24, 09:23
Svar #25

Utloggad Ole Gilje Dale

  • Anbytare ***
  • Antal inlägg: 272
  • Senast inloggad: 2011-07-18, 11:08
    • Visa profil
Kaj. Eg har alltid lese det brevet, som du siterar, som at Kristina Bengtsdotter opplyser at dottersonen,Gerhard Gerhardsson Snakenborg, har fullmakt til å representera. Dette passar godt inn med opplysing i annan samanheng at Nils Magnusson er svigerfar til den gamle Gerhard Snakenborg. Den gamle Snakenborg lever neppe, eller er  gamal i 1386.
 
Så dette med namnet Ramborg. D.h. Birgitta hadde ein halvbror med namnet Israel Birgersson. Han hadde dottera Ramborg som Birgitta var tanta til. Det finst ei anna Ramborg, dotter til Israel Andersson And.
 
Eg er svert takksam at du er så aktivt med med kunnskapane dine. helsing Ole

2011-06-04, 11:46
Svar #26

Utloggad Ole Gilje Dale

  • Anbytare ***
  • Antal inlägg: 272
  • Senast inloggad: 2011-07-18, 11:08
    • Visa profil
Eg går no ut frå at alle interesserte har funne fram dei fire dokumenta som omhandlar Ramborg Knutsdotter.
 
Det finst berre ei Ramborg Knutsdotter som har nære skyldingar til d.h.Birgitta og medsigillantar til Ramborg sitt  testament. Det skulle vera klare reglar for det. Medsigillantane, brørne Snakenborg, var heller ikkje kven som helst. Deira slektskap med d.h. Birgitta og Katarina, systra hennar, skulle no vera kjendt. Ramborg Knutsdotter er i samsvar med regelverket sjølv adeleg. Men, NB, det finst berre ei Ramborg Knutsdotter med desse førestnadene: dotter til Knut Algotsson og Mereta Ulfsdotter.
 
Eit namneregister over eigedomane slekta åtte hadde vor gull verd. Men kanskje har reformasjonen lagt eit dunkelt slør over dette-som også andre stader.
helsing Ole

2011-06-07, 09:20
Svar #27

Utloggad Ole Gilje Dale

  • Anbytare ***
  • Antal inlägg: 272
  • Senast inloggad: 2011-07-18, 11:08
    • Visa profil
Moderator slekter og Kaj Janzon og Niclas Rosenbalck. I fleire innlegg etterlyser de nytt om d.h. Birgitta. Dei siste opplysingane om Snakenborg og Kristina Nilsdotter er så nye at de protesterar, eller overser det heilt. Det går tydeleg fram at de overser at Katarina og Birgitta gifte seg med brør. Ingeborg Magnusdotter og Mereta Ulfsdotter var av same kjøt og blod. Like interessant kan det også vera at dei to sto heilt likt,i utgangspunktet, i arverekkjefylgja til dei store godseigedomane som slekta åtte. Dersom dei var like i utsjånad, kunne det kanskje vera vanskeleg for dronninga å sjå ulikskapar?. Den eine,veit me sto dronninga serleg nær.  
 
NB. Det eg nemner er likevel gamalt nytt, men fleire var dei, til tider, som hadde interesse av å dylja slike opplysingar. venleg helsing Ole

2011-06-07, 10:45
Svar #28

Utloggad Kaj Janzon

  • Anbytare *****
  • Antal inlägg: 1293
  • Senast inloggad: 2022-01-14, 10:41
    • Visa profil
    • www.medeltiden.st
Ole,  
 
Som tydligt framgår av RAP 25/11 1386 var Gerhard (Gerhardsson) Snakenborg gift med Kristina Bengtsdotter (Bielke). Det är Kristina Bengtsdotter själv som står för den upplysningen som är formulerad med all önskvärd tydlighet. Någon annan läsning av detta brev är inte möjlig. Gerhard den äldre, nämnd på 1330-talet, har inte med detta att göra. Dina siste opplysingane om Snakenborg och Kristina är således varken korrekta eller styrkta med källhänvisningar. Därmed faller din hypotes om Gerhards sigillering.
 
Det finns följaktligen ingen anledning för mig att protestera eller overse med någonting. Jag återkommer som jag ovan lovat, när forskningen har gjort framsteg och tidigare okända fakta presenterats - med källhänvisningar.

2011-06-07, 15:51
Svar #29

Utloggad Ole Gilje Dale

  • Anbytare ***
  • Antal inlägg: 272
  • Senast inloggad: 2011-07-18, 11:08
    • Visa profil
Kaj. Dersom du erstattar mz mins ælskliga Husbond med Nils Magnusson, får du meining i at Gerhard Snakenborg er nemnd av Kristina Bengtsdotter, med gode råd og god vilje. Gerhard og Heine er nemnde som brør i slaget ved Åsle kyrkje. Som aktive i slaget kunne dei ikkje vera så gamle. Men du har likevel født dei altfor seint.
 
I 1385(Ramborgs testamentdato)var den gamle Gerhard Snakenborg død(Ikkje nemnd lenger) Det er dei to brørne som sigellerar.
 
Nils Magnusson (stolpe) signerar på brevet 1374. Grunnen til det er at han var gift med Kristina Bengtsdotter. helsing Ole

Innehållet i inläggen på Anbytarforum omfattas inte av utgivningsbeviset för rotter.se


Annonser




Marknaden

elgenstierna utan-bakgrund 270pxKöp och Sälj

Här kan du köpa eller sälja vidare böcker och andra produkter som är släktforskaren till hjälp.

Se de senast inlagda annonserna