ssf logo blue Rötter - din källa för släktforskning driven av Sveriges Släktforskarförbund
ssf logo blue Rötter - din källa för släktforskning

Choose language:
Anbytarforum

Innehållet i inläggen på Anbytarforum omfattas inte av utgivningsbeviset för rotter.se

Författare Ämne: GedStar  (läst 423 gånger)

2011-11-27, 11:54
läst 423 gånger

Utloggad Tom Barckman

  • Anbytare ***
  • Antal inlägg: 150
  • Senast inloggad: 2019-10-21, 14:21
    • Visa profil
Jag har just laddat ner Gedstar till mobilen.
Men jag ville ju pröva den innan jag betalar.
Jag uppfattar det som att det finns en fri version i 28 dagar, men när jag laddar in på mobilen får jag upp släktträdet för en helt annan person.
 
Kan jag inte göra prövotiden med min egen släkt? Hur hittar jag ingången för detta?
 
Tacksam för lite info.
Tom

2012-03-21, 17:07
Svar #1

Utloggad Ulrik Hammarström

  • Anbytare ***
  • Antal inlägg: 141
  • Senast inloggad: 2023-08-24, 23:08
    • Visa profil
    • hem.passagen.se/vpxulha/relatives
Det var ju ganska länge sedan du ställde frågan, så det kanske har löst sig. För mig funkar det i alla fall utmärkt, men det var ganska länge sedan jag laddade in program+fil till min mobil så jag minns inte exakt hur jag gjorde. Men du har väl installerat pc-klienten på din dator och följt instruktionerna och då skapat filen till mobilen på rätt sätt ? Du ska konvertera en GEDCOM-fil till ett Gedtstar-format i pc-klienten och sedan flytta Gedstar-filen till din mobil. Det är alltså bara pc-klienten du betalar för, appen är gratis. F ö kan du få utmärkt support av den äldre amerikanske gentleman som gjort GedStar, det finns kontaktformulär här http://ghcssoftware.com

Innehållet i inläggen på Anbytarforum omfattas inte av utgivningsbeviset för rotter.se


Annonser




Marknaden

elgenstierna utan-bakgrund 270pxKöp och Sälj

Här kan du köpa eller sälja vidare böcker och andra produkter som är släktforskaren till hjälp.

Se de senast inlagda annonserna