ssf logo blue Rötter - din källa för släktforskning driven av Sveriges Släktforskarförbund
ssf logo blue Rötter - din källa för släktforskning

Choose language:
Anbytarforum

Innehållet i inläggen på Anbytarforum omfattas inte av utgivningsbeviset för rotter.se

Författare Ämne: Barsebäck  (läst 352 gånger)

2004-02-21, 13:28
läst 352 gånger

Lars Püss

Här fattas alla minestralböckerna!

2005-05-05, 00:20
Svar #1

Utloggad Ingela Martenius

  • Anbytare *****
  • Antal inlägg: 1489
  • Senast inloggad: 2013-10-25, 18:20
    • Visa profil
Tidiga Hfl för Barsebäck ligger under Hofterup. Det är visserligen så att Barsebäck och Hofterup var samma pastorat, men det vore väl trevligt om Hfl fanns på båda ställena. Särskilt som pastoratet är Barsebäck med Hofterup som annex ... skall de finnas bara på en plats så vore väl Barsebäck bättre?
 
Under Barsebäck finns för Hfl 1835-40 bara film nr 2 (fortsättning på föregående film), tidigare HFL alltså finns inte alls.
 
I Hofterup är Hfl 1835-40 film nr 1 dessutom feletiketterad: den har åren 1835-1848.
 
Ingela

2005-06-01, 10:06
Svar #2

Utloggad Ann-Louise Paulsson

  • Anbytare ***
  • Antal inlägg: 343
  • Senast inloggad: 2015-06-16, 15:12
    • Visa profil
Till Ingela Martenius:  
 
Jag kommer att göra en felrapport på de längder som ska ligga både under Barsebäck och Hofterup så att de finns på båda ställena.  
 
När det gäller att bara fortsättningen av filmen för 1835-1840 finns under Barsebäck så skriver jag en felrapport även på detta så att den början på filmen som ligger under Hofterup även läggs under Barsebäck.  
 
Angående Hofterup HFL 1835-40 så gör jag även där en felrapport så att årtalen blir rätt.  
 
Med vänlig hälsning,
Ann-Louise Paulsson

Innehållet i inläggen på Anbytarforum omfattas inte av utgivningsbeviset för rotter.se


Annonser




Marknaden

elgenstierna utan-bakgrund 270pxKöp och Sälj

Här kan du köpa eller sälja vidare böcker och andra produkter som är släktforskaren till hjälp.

Se de senast inlagda annonserna