ssf logo blue Rötter - din källa för släktforskning driven av Sveriges Släktforskarförbund
ssf logo blue Rötter - din källa för släktforskning

Choose language:
Anbytarforum

Innehållet i inläggen på Anbytarforum omfattas inte av utgivningsbeviset för rotter.se

Författare Ämne: Nycopia-skivan  (läst 756 gånger)

2013-09-21, 08:59
läst 756 gånger

Utloggad Eila Lindman

  • Anbytare ***
  • Antal inlägg: 406
  • Senast inloggad: 2018-04-03, 08:03
    • Visa profil
Godmorgon,
har jag förstört CDskivan Nycopia??? Jag sökte på en person, skrev in faderns hemort och när jag fick resultatet, testade jag de olika knapparna ovanför namn och datum.  
Nu är disketten helt grå (vilket väl betyder att jag inte kan spara den informationen) och de två bladen fungerar inte (vet inte vad dom betyder). Jag har nog tryck på nr 2=Rensa, för nu kan jag inte skriva in faderns eller moderns hemvist! Har stängt och öppnat igen, men de förblir gråa
 
Eila Lindman

2013-09-23, 05:41
Svar #1

Utloggad Camilla Eriksson

  • Anbytare *****
  • Antal inlägg: 3135
  • Senast inloggad: 2016-05-28, 10:43
    • Visa profil
Eila,
jag förstår inte riktigt din beskrivning av vad som hänt. Kan du kontakta mig så får vi se om det går att få ordning på din skiva?

2013-09-23, 09:23
Svar #2

Utloggad Camilla Eriksson

  • Anbytare *****
  • Antal inlägg: 3135
  • Senast inloggad: 2016-05-28, 10:43
    • Visa profil
Eilas problem är löst. Nu var det egentligen inget problem utan två kolumner som inte används på skivan och därför är gråfärgade.

2013-09-26, 08:45
Svar #3

Utloggad Eila Lindman

  • Anbytare ***
  • Antal inlägg: 406
  • Senast inloggad: 2018-04-03, 08:03
    • Visa profil
Cammilla, TACK för info, jag hade precis tänkt skriva detta här.  
 
Tack för alltid bra hjälp
 
ha en bra dag
vänligen Eila

Innehållet i inläggen på Anbytarforum omfattas inte av utgivningsbeviset för rotter.se


Annonser




Marknaden

elgenstierna utan-bakgrund 270pxKöp och Sälj

Här kan du köpa eller sälja vidare böcker och andra produkter som är släktforskaren till hjälp.

Se de senast inlagda annonserna