ssf logo blue Rötter - din källa för släktforskning driven av Sveriges Släktforskarförbund
ssf logo blue Rötter - din källa för släktforskning

Choose language:
Anbytarforum

Innehållet i inläggen på Anbytarforum omfattas inte av utgivningsbeviset för rotter.se

Författare Ämne: Hur bifogar man """"lenke"""" i norska brukarforum?  (läst 971 gånger)

2007-08-14, 23:45
läst 971 gånger

Utloggad Gunnel Urdal

  • Anbytare **
  • Antal inlägg: 28
  • Senast inloggad: 2012-03-01, 14:17
    • Visa profil
Hej alla datorkunniga! Denna fråga kanske inte platsar riktigt här, men jag hoppas att någon kan hjälpa mig ändå. Inom kort kommer jag att behöva ställa en hel del frågor i norska brukarforumet, där använder sig man av länkar hela tiden, jättepraktiskt, men jag vet inte hur man gör! Har letat och frågat överallt! Eller är det samma metod som beskrivs under formatering? Kan någon förklara för mig så blir jag glad!
Vänliga hälsningar
Gunnel

2007-08-15, 22:36
Svar #1

Utloggad Olle Elm

  • Anbytare *****
  • Antal inlägg: 11052
  • Senast inloggad: 2024-03-26, 23:58
    • Visa profil
    • www.orserum.info
I Brukarforum behöver Du inte bekymra Dig om formatering. Lägg bara in länken som den ser ut, t ex för den här diskussionen
http://aforum.genealogi.se/discus/messages/274/108701.html?1187127932#POST749800
så kommer det att stå [color=0000ff]Lenke[/color] snyggt och prydligt - och fungera som en länk.
Vänligen,
Olle Elm
Vänligen,
Olle Elm

2007-08-15, 23:15
Svar #2

Utloggad Gunnel Urdal

  • Anbytare **
  • Antal inlägg: 28
  • Senast inloggad: 2012-03-01, 14:17
    • Visa profil
Tusen tack, Olle, för svaret! Så lättad jag blev nu, har letat så länge efter hur man gör.
Tack igen och vänliga hälsningar
Gunnel

Innehållet i inläggen på Anbytarforum omfattas inte av utgivningsbeviset för rotter.se


Annonser




Marknaden

elgenstierna utan-bakgrund 270pxKöp och Sälj

Här kan du köpa eller sälja vidare böcker och andra produkter som är släktforskaren till hjälp.

Se de senast inlagda annonserna