ssf logo blue Rötter - din källa för släktforskning driven av Sveriges Släktforskarförbund
ssf logo blue Rötter - din källa för släktforskning

Choose language:
Anbytarforum

Innehållet i inläggen på Anbytarforum omfattas inte av utgivningsbeviset för rotter.se

Författare Ämne: My Heritage Family Tree Builder  (läst 975 gånger)

2010-05-16, 07:19
läst 975 gånger

Utloggad Viktor Hansson

  • Anbytare ***
  • Antal inlägg: 224
  • Senast inloggad: 2020-09-18, 08:13
    • Visa profil
Jag använder ovanstående program (gratisversionen) och tycker det fungerar mycket bra.  Har provat en del andra också, men har hela tiden återvänt.  Nu har jag ett problem:  Eftersom jag håller på med flera olika projekt och där några, s a s går in i varandra, så skulle jag vilja kunna ta ut en del eller en gren ur huvudprojektet och foga in i ett annat.  Har letat länge, men inte hittat någon lösning, utan att skriva in allt på nytt och det är mycket.
 Är det någon som använder samma program och vet hur men kan göra så vore jag mycket tacksam för råd och tips.
 Ska också säga att när jag provat andra program så har jag också sett om det går att göra så i de programmen, men inte hittat något.  Sen har det också varit problem med att överföra projekt från mitt nuvarande (My Heritage....) till annat, beroende på att jag använt detta (My Her....) under lång tid och i två olika versioner, engelskt och svenskt.  GedCom-filerna kan tydligen bara exporteras som antingen svensk eller engelskspråkligt.  Tar man fram båda så går de inte sen att importera till ett annat program så det liknar något.
  Sitter fast.

Innehållet i inläggen på Anbytarforum omfattas inte av utgivningsbeviset för rotter.se


Annonser




Marknaden

elgenstierna utan-bakgrund 270pxKöp och Sälj

Här kan du köpa eller sälja vidare böcker och andra produkter som är släktforskaren till hjälp.

Se de senast inlagda annonserna