ssf logo blue Rötter - din källa för släktforskning driven av Sveriges Släktforskarförbund
ssf logo blue Rötter - din källa för släktforskning

Choose language:
Anbytarforum

Innehållet i inläggen på Anbytarforum omfattas inte av utgivningsbeviset för rotter.se

Författare Ämne: Internet Explorer - högerklickmenyn  (läst 606 gånger)

2005-01-26, 21:52
läst 606 gånger

Utloggad Anders Berg

  • Anbytare *****
  • Antal inlägg: 7651
  • Senast inloggad: 2022-06-06, 18:37
    • Visa profil
    • Scangen
En märklig sak har inträffat, undrar om någon vet hur man rättar till det.
 
På högerklickmenyn finns ju Spara mål som och Skriv ut mål om man öppnar menyn på en länk. Dessa alternativ har blivit inaktiva och går inte att välja. Tidigare har de gått att använda.
 
???

2005-01-27, 00:36
Svar #1

Utloggad Bo Berndtsson

  • Anbytare *****
  • Antal inlägg: 3221
  • Senast inloggad: 2024-04-18, 09:58
    • Visa profil
Förstår inte.
De är högst aktiva, åtminstone när jag högerklickar på ditt namn och i Rötters vänsterram.
IE6 + Win 98SE

2005-01-27, 00:50
Svar #2

Peter Karlsson / anbytarvärd (Peter)

Anders måste mena något som just han (och förhoppningsvis! någon annan?) råkat ut för. Säkert någon mindre vanlig justering som 'råkat' inträffa..
 
-Ser nu (via lite googlande :-) att det verkar ha med något Content Advisor att göra.. -Kika på länken http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=http://support.microsoft.com:80/support/kb/articles/q176/3/16.asp&NoWebContent=1 hos Microsoft så bör det lösa sig!

2005-01-27, 12:21
Svar #3

Utloggad Anders Berg

  • Anbytare *****
  • Antal inlägg: 7651
  • Senast inloggad: 2022-06-06, 18:37
    • Visa profil
    • Scangen
Tack. Det gäller att googla rätt... Jag missade ordet target.  Nu vet jag anledningen i alla fall. Jag blev så trött på Glocalnets startsida, som dom tvingar på en, så jag klassade den sidan som barnförbjuden i Content Advisor.

Innehållet i inläggen på Anbytarforum omfattas inte av utgivningsbeviset för rotter.se


Annonser




Marknaden

elgenstierna utan-bakgrund 270pxKöp och Sälj

Här kan du köpa eller sälja vidare böcker och andra produkter som är släktforskaren till hjälp.

Se de senast inlagda annonserna