ssf logo blue Rötter - din källa för släktforskning driven av Sveriges Släktforskarförbund
ssf logo blue Rötter - din källa för släktforskning

Choose language:
Anbytarforum

Innehållet i inläggen på Anbytarforum omfattas inte av utgivningsbeviset för rotter.se

Författare Ämne: Bättre förr  (läst 662 gånger)

2012-07-26, 07:46
läst 662 gånger

Utloggad Samuel Berggren

  • Anbytare ***
  • Antal inlägg: 343
  • Senast inloggad: 2015-01-03, 07:21
    • Visa profil
    • web.telia.com/~u34701612/
Hejsan!
 
När jag klickar på + för att få en flik/sida till så startar den sidan i Babylon Search tidigare hade jag så att jag såg en massa sidor (typ länkar) på skrivbordet och så klickade jag bara på den jag ville så kom jag dit. Felet uppstod igår när jag skulle ladda ner en sida, och nu vill jag återgå till som det var förut, men hur gör man?? Är det någon som förstår vad jag menar och kan ge mig ett handtag

2012-07-26, 16:36
Svar #1

Utloggad Matz Engström

  • Anbytare *
  • Antal inlägg: 2
  • Senast inloggad: 2024-04-15, 21:21
    • Visa profil
Hej, jag tror du kör Firefox och att du fått ändrat startsida. Klicka på Firefox v - en orange knapp uppe till vänster. Välj Inställningar i högra kolumnen och sedan Inställningar. Under fliken Allmänt finns överst Vid start När Firefox startar: . Välj där Visa startsidan och tryck sedan Återställ standard i knappraden strax under. Klicka Ok, och sedan hoppas jag allt är som det skall igen. Lycka till!
Hälsningar / Matz

2012-07-31, 22:41
Svar #2

Utloggad Samuel Berggren

  • Anbytare ***
  • Antal inlägg: 343
  • Senast inloggad: 2015-01-03, 07:21
    • Visa profil
    • web.telia.com/~u34701612/
Förlåt mitt sena svar, men datorn slocknade totalt. Var tvungen att ha hit ett proffs, datorn var full av virus, men som tur var gick allt att rädda.
 
Samuel

Innehållet i inläggen på Anbytarforum omfattas inte av utgivningsbeviset för rotter.se


Annonser




Marknaden

elgenstierna utan-bakgrund 270pxKöp och Sälj

Här kan du köpa eller sälja vidare böcker och andra produkter som är släktforskaren till hjälp.

Se de senast inlagda annonserna