ssf logo blue Rötter - din källa för släktforskning driven av Sveriges Släktforskarförbund
ssf logo blue Rötter - din källa för släktforskning

Choose language:
Anbytarforum

Innehållet i inläggen på Anbytarforum omfattas inte av utgivningsbeviset för rotter.se

Författare Ämne: Söker farfar  (läst 556 gånger)

2012-04-06, 22:52
läst 556 gånger

Utloggad Camilla Arvidsson

  • Anbytare *
  • Antal inlägg: 17
  • Senast inloggad: 2019-01-26, 16:51
    • Visa profil
Hej. Söker info. Om Pelle forslund.begravd i skelefteå. Mvh Camilla

2012-04-07, 09:35
Svar #1

Utloggad Ingegerd Johansson

  • Anbytare *****
  • Antal inlägg: 1336
  • Senast inloggad: 2016-08-21, 22:21
    • Visa profil
Hej Camilla!
 
Egentligen skulle nog din fråga ligga under Västerbotten, Skellefteå. Eftersom man inte får ställa samma fråga på två ställen, kan jag inte rekommendera dig att fråga där också. Men kanske kan du kontakta moderatorn för Västerbotten och be honom/henne flytta frågan. Det finns ingen moderator för teknikfrågor, såvitt jag kan se av listan (länk i vänsterspalten), annars skulle den moderatorn sköta den saken.
 
För att kunna få hjälp behöver du också ge lite fler uppgifter, som ungefärligt födelseår och dödsår, vilken kyrkogård i Skellefteå (finns många ser jag av CDn Begravda i Sverige).
 
Jag har sökt i Sv dödbok efter en man med efternamn Forslund, förnamn P, dödsort Skellefteå kommun. Det blev 11 träffar men en kan räknas bort eftersom han hette Paul, två kan räknas bort pga för hög ålder, en pga för låg ålder. Därmed återstår 7. Det är ju också möjligt att vara begravd i Skellefteå (pga att man kommer därifrån) men vara skriven någon annanstans.
 
Mvh
Ingegerd

Innehållet i inläggen på Anbytarforum omfattas inte av utgivningsbeviset för rotter.se


Annonser




Marknaden

elgenstierna utan-bakgrund 270pxKöp och Sälj

Här kan du köpa eller sälja vidare böcker och andra produkter som är släktforskaren till hjälp.

Se de senast inlagda annonserna