ssf logo blue Rötter - din källa för släktforskning driven av Sveriges Släktforskarförbund
ssf logo blue Rötter - din källa för släktforskning

Choose language:
Anbytarforum

Författare Ämne: Erika Sofia Andersdotter ej i Värmdö 1859  (läst 296 gånger)

2013-01-31, 23:43
läst 296 gånger

Utloggad Erica Hammarlund

• Anbytare *
  • Antal inlägg: 5
  • Senast inloggad: 2013-01-31, 23:43
    • Visa profil
Hej vänner
I över ett år har jag sökt denna ana. Jag har Googlat, jag har tittat i begravda i Sv, Sveriges dödbok, alla Sv befolkningar så därför tar jag mig nu hit.

Jag sitter fast och behöver lite hjälp. Erika Sofia Andersson/Andersdotter (född 1839 den 7 jun i strängnäs landsf.), flyttar FRÅN Strängnäs Stadsf 1859 B-2 s28 hon är nr 104. till Värmdö (stavat Wermdö) (Hon är även struken från husförhöret också)  
Men jag hittar henne inte inflyttad i Värmdö?? Tittar i Värmdö Inflytt BI:1 som dessutom är i alfabetisk ordning....Vad gör man nu? (har även titta året efter) finns det andra delar i en inflytt jag ska titta i?
Har tittat hos alla syskon och föräldrarna också (utom hos en bror som jag tappar när han flyttar till Stockholm) och hon finns inte med hemma hos nån släkting. Ska jag ge upp? Trist eftersom hon och jag är de enda i hela släkten som heter Erika och just därför tyckte jag det var kul att följa henne (hon är en syster till farmors mormors mor)
Ledsen om detta blev långt.
Tacksam för all hjälp och alla tips.
Tack på förhand
Erica

Annonser

Marknaden

elgenstierna utan-bakgrund 270pxKöp och Sälj

Här kan du köpa eller sälja vidare böcker och andra produkter som är släktforskaren till hjälp.

Se de senast inlagda annonserna