ssf logo blue Rötter - din källa för släktforskning driven av Sveriges Släktforskarförbund
ssf logo blue Rötter - din källa för släktforskning

Choose language:
Anbytarforum

Innehållet i inläggen på Anbytarforum omfattas inte av utgivningsbeviset för rotter.se

Författare Ämne: Berg, Emil Bror Åke f1942 Njutånger  (läst 586 gånger)

2011-11-21, 19:43
läst 586 gånger

Utloggad Moderator USA

• Anbytare *****
  • Antal inlägg: 1328
  • Senast inloggad: Aldrig
    • Visa profil
Får uppmärksamma på att det här kan röra sig om nu levande personer, vilket inte är tillåtet att diskutera enligt forumreglerna.

Postaren informerad (klarläggande begärt för ev borttagning av post)
[color=0000ff]Tillägg kl 2150:[/color] Ursprunglig postare har klarat ut att den efterlyste inte längre är i livet. Dock genom att ursprunglig post tagits bort och ersatts av en helt ny. Påpekandet ovan kvarstår, eftersom släktingar kan finnas i livet.

2011-11-21, 20:59
Svar #1

Utloggad Chris Bingefors

• Anbytare *****
  • Antal inlägg: 11832
  • Senast inloggad: 2025-01-19, 08:44
    • Visa profil
Om du kollar när hans föräldrar dog och tar fram deras bouppteckningar så kanske det finns något om honom där

Han kom till Australien som sjöman verkar det som, med fartyget Bromalm den 2 okt 1962, avreste från Commonwealth (engelska imperiet - Australien) den 28 dec 1962. det var allt som fanns i National Archives of Australia.

2011-11-21, 21:20
Svar #2

Tina Bergh

• Gäst
Hej. Söker lite info om min farbror Emil Bror Åke Berg f. 7okt 1942 i Njutånger död 16 aug 1994 i australien som emigrerade till Australien och ska ha bildat familj där.  
Vet någon nåt om honom eller hans familj så skulle det vara roligt att få veta det.  
mvh Tina

2011-11-21, 22:13
Svar #3

Tina Bergh

• Gäst
Tack Chris.
Det enda jag får fram genom hans föräldrars data är när han föddes..att han dog fick jag av en släkting som var där men som inte heller finns i livet längre. Berör ev svar levande personer så maila mig istället. Kan ju finnas släktingar som ser detta och tar kontakt och då är det kanske bättre över mailen.  
mvh Tina

Innehållet i inläggen på Anbytarforum omfattas inte av utgivningsbeviset för rotter.se

Annonser

Marknaden

elgenstierna utan-bakgrund 270pxKöp och Sälj

Här kan du köpa eller sälja vidare böcker och andra produkter som är släktforskaren till hjälp.

Se de senast inlagda annonserna