ssf logo blue Rötter - din källa för släktforskning driven av Sveriges Släktforskarförbund
ssf logo blue Rötter - din källa för släktforskning

Choose language:
Anbytarforum

Innehållet i inläggen på Anbytarforum omfattas inte av utgivningsbeviset för rotter.se

Författare Ämne: Roald Heimdal från Brönesund i Norge  (läst 1111 gånger)

2014-10-11, 15:26
läst 1111 gånger

Utloggad Christin Ingesson Arfvidsson

  • Anbytare **
  • Antal inlägg: 72
  • Senast inloggad: 2015-11-25, 22:25
    • Visa profil
Hej  
jag hjälper min sambo med släktforskning, min sambos MF kom ifrån Norge. Roald Heimdal f 19320719 från Brönesund i Norge, han var bosatt i Sverige och gift med Saga Lisbet Hansson f 19400830, Lund Skåne Sverige. De fick barn tillsammans. Men vet inte mycket om hans bakgrund vem hans föräldrar är och om han har syskon? Kan nån hjälpa mig med det?  Mvh Christin

2014-10-12, 00:00
Svar #1

Utloggad Maud Mårtensson

  • Anbytare *****
  • Antal inlägg: 2920
  • Senast inloggad: 2023-07-31, 09:45
    • Visa profil
Christin,
 
Sambons morfar är född för nära nutid för att kyrkböcker ska finnas tillgängliga på norska Digitalarkivet på Internet. Dessutom verkar han vara i livet fortfarande och bosatt i Sverige av Ratsit att döma och då får man inte skriva om honom här på Anbytarforum. Varför inte ta kontakt med honom ställa frågorna direkt? Skriv ett brev om det är känsligt.
 
(Meddelandet ändrat av Mm_zw 2014-10-12 00:07)

Innehållet i inläggen på Anbytarforum omfattas inte av utgivningsbeviset för rotter.se


Annonser




Marknaden

elgenstierna utan-bakgrund 270pxKöp och Sälj

Här kan du köpa eller sälja vidare böcker och andra produkter som är släktforskaren till hjälp.

Se de senast inlagda annonserna