ssf logo blue Rötter - din källa för släktforskning driven av Sveriges Släktforskarförbund
ssf logo blue Rötter - din källa för släktforskning

Choose language:
Anbytarforum

Innehållet i inläggen på Anbytarforum omfattas inte av utgivningsbeviset för rotter.se

Författare Ämne: Keitele  (läst 593 gånger)

2010-04-09, 12:58
läst 593 gånger

Utloggad Mikael Landfors

  • Anbytare *
  • Antal inlägg: 1
  • Senast inloggad: 2010-05-13, 23:08
    • Visa profil
Hej.
 
Jag söker uppgifter på Kerttu Jääskeläinen född 1905-07-10 i Finland. Död 2002 som Kerttu Ikäläinen.
bosatt i Keitele, Norra savolax i östra Finlands län.
Kerttu var gift med Yrjö Ikäläinen som dog 1978. Om möjlighet finns att även få fram deras föräldrar vore jag tacksam.
Mvh Mikael Landfors

2016-03-06, 16:28
Svar #1

Utloggad Berndt Boberg

  • Anbytare ***
  • Antal inlägg: 261
  • Senast inloggad: 2024-03-04, 20:32
    • Visa profil
Hej Mikael Landfors,
Jag är en svensk herre som själv har släktforskat lite i Finland, eftersom min morfarsfar härstammade ifrån Finland. Angående de två personer som ni har specificerat så får ni ej fram någon information om dem via mikrofilmade kyrkohandlingar i Finland eftersom de är födda så sent som på början av 1900 talet, så då blir man i stället tvungen att använda sig av Magistraten i Östra Finland, hemsidan för alla magistraterna i Finland är: www.maistraatti.fi  , och kan ej de aktuella Magistraten i Östra Finland hjälpa dig så kan de ju säkert informera dig om vilka som nu har hand om de aktuella kyrkoböcker ifrån den församling som Keitele har tillhört vid den aktuella tidpunkten.
 
Mvh. Berndt Boberg

Innehållet i inläggen på Anbytarforum omfattas inte av utgivningsbeviset för rotter.se


Annonser




Marknaden

elgenstierna utan-bakgrund 270pxKöp och Sälj

Här kan du köpa eller sälja vidare böcker och andra produkter som är släktforskaren till hjälp.

Se de senast inlagda annonserna