ssf logo blue Rötter - din källa för släktforskning driven av Sveriges Släktforskarförbund
ssf logo blue Rötter - din källa för släktforskning

Choose language:
Anbytarforum

Innehållet i inläggen på Anbytarforum omfattas inte av utgivningsbeviset för rotter.se

Författare Ämne: Peter/Pehr Löfquist født ca. 1815 i Sverige til Danmark 1845-1859  (läst 496 gånger)

2007-07-03, 19:26
läst 496 gånger

Grethe Aastradsen

Kan nogen hjælpe med at finde Peter Löfquists (stavemåde kan være anderledes) forældre, fødselsdata og hvornår han er taget til Danmark. Han er født i Sverige omkring 1814/1815 var gift med Christian Jönsdotter, de havde 6 børn. Om han tager alene til Danmark eller Christina er taget med vides ikke. Han bliver gift i Danmark med Mette Sophia Jensdatter i 1859 Randers, Djurs Sønder, Fjellerup AO opllag 207. De får 10 børn. Han er ikke at finde i de danske indvandredatabaser. Håber nogen kan hjælpe.

2007-07-03, 19:50
Svar #1

Utloggad Hanne Berndtsson

  • Anbytare *****
  • Antal inlägg: 3654
  • Senast inloggad: 2015-09-30, 19:41
    • Visa profil
Samma efterlysning finns under: Skåne - Gladsax - där jag 30 augusti 2006 gjort samma efterlysning för att hjälpa en dansk släktforskare att hitta sina svenska rötter.   Grethe, kanske kan man hitta ev. uppgifter om födelsedata/födelseort i kyrkboken - Död- och begravningsboken i den församlingen där han avled.   Mvh Hanne

2007-07-04, 08:54
Svar #2

Grethe Aastradsen

Hej Hanne Det er måske den samme som nu har bedt mig om hjælp. Han hedder Jørgen. Jeg har ledt i Danmark, men kan ikke finde nogen steder hvor der står hvor han kommer fra. Jeg har fundet ham i kirkebøgerne og FT i Danmark. Jørgen som jeg hjælper ved ikke hvorfra i Sverige han kommer og er ikke sikker på navnet Löfquist, men mener han evt. kan have skiftet efternavn. Har han gjort det efter han er kommet til Danmark bliver det nok ikke nemt. Hilsen Grethe

Innehållet i inläggen på Anbytarforum omfattas inte av utgivningsbeviset för rotter.se


Annonser




Marknaden

elgenstierna utan-bakgrund 270pxKöp och Sälj

Här kan du köpa eller sälja vidare böcker och andra produkter som är släktforskaren till hjälp.

Se de senast inlagda annonserna