ssf logo blue Rötter - din källa för släktforskning driven av Sveriges Släktforskarförbund
ssf logo blue Rötter - din källa för släktforskning

Choose language:
Anbytarforum

Innehållet i inläggen på Anbytarforum omfattas inte av utgivningsbeviset för rotter.se

Författare Ämne: Ättlingar till Fanny Matilda och Olof Petter Gidlund  (läst 359 gånger)

2006-07-01, 12:57
läst 359 gånger

Beatrice Lundgren

Hej!
 
Jag söker efter ättlingar, barnbarn eller barnbarns barn, till Fanny Matilda (1863-1943) och Olof Petter(1859-1918)Gidlund. Eller om det finns någon annan släktforkare som vet någonting om dem.
 
De bodde under en period, enligt vad jag hört berättas, i Karlsviken i Trehörningsjö. De hade 10 barn födda mellan 1886-1908. Gustav Petters far arbetade som klockare.  
 
Jag har barnens namn och födelsedata, men jag skulle vilja få mer fakta om familjen, var de bodde hur de hade det och så vidare. Detta finns ej i källor utan måste fås genom nu levande personer som minns eller fått saker berättat för sig av äldre släktingar.
 
Min morfar Sven-Olof Sundqvist är ett av deras barnbarn och det vore mycket värdefullt för oss att få kontakt med nu levande ättlingar.
 
Beatrice

Innehållet i inläggen på Anbytarforum omfattas inte av utgivningsbeviset för rotter.se


Annonser




Marknaden

elgenstierna utan-bakgrund 270pxKöp och Sälj

Här kan du köpa eller sälja vidare böcker och andra produkter som är släktforskaren till hjälp.

Se de senast inlagda annonserna