ssf logo blue Rötter - din källa för släktforskning driven av Sveriges Släktforskarförbund
ssf logo blue Rötter - din källa för släktforskning

Choose language:
Anbytarforum

Innehållet i inläggen på Anbytarforum omfattas inte av utgivningsbeviset för rotter.se

Författare Ämne: Söderlind - Hornsjö/Björknäs O.Vik  (läst 574 gånger)

2005-06-26, 16:22
läst 574 gånger

angela

Jag söker information om Nils Söderlind och hans familj. De bodde i Björknäs. Barnen heter
Dagmar f. 1905, Erika Josefin,Gunnar, Yngve,Astrid.

2005-06-26, 19:34
Svar #1

Utloggad Ingegerd Johansson

  • Anbytare *****
  • Antal inlägg: 1336
  • Senast inloggad: 2016-08-21, 22:21
    • Visa profil
Hej Angela!
 
Du frågar efter samma person som Anders Glad under Släkter: Söderlind. Jag har frågat under den rubriken efter Dagmars födelsesocken men inte fått svar från Anders. Där står det förresten att Dagmar är född 1904, och det verkar stämma för i Sveriges dödbok finns en Dagmar Glad född 12/3 1904, men uppgift om födelseort saknas.
 
Känner du till Dagmars födelsesocken och svarar under söndagskvällen, underlättar det för mig, då jag tänkte försöka hjälpa er en bit på vägen. I morgon måndag tänkte jag åka till Arninge för egen forskning, men jag brukar sätta av ca 1 tim för att leta efter uppgifter åt vänner på Anbytarforum.
 
Mvh
Ingegerd

Innehållet i inläggen på Anbytarforum omfattas inte av utgivningsbeviset för rotter.se


Annonser




Marknaden

elgenstierna utan-bakgrund 270pxKöp och Sälj

Här kan du köpa eller sälja vidare böcker och andra produkter som är släktforskaren till hjälp.

Se de senast inlagda annonserna