ssf logo blue Rötter - din källa för släktforskning driven av Sveriges Släktforskarförbund
ssf logo blue Rötter - din källa för släktforskning

Choose language:
Anbytarforum

Innehållet i inläggen på Anbytarforum omfattas inte av utgivningsbeviset för rotter.se

Författare Ämne: Rolén i Junsele  (läst 495 gånger)

2006-12-27, 14:37
läst 495 gånger

Utloggad Ann-Britt Sjödin Eriksson

  • Anbytare ****
  • Antal inlägg: 923
  • Senast inloggad: 2016-10-31, 16:15
    • Visa profil
Hej. Jag undrar nu om ngn vet föräldrarna till en tjej som föddes 1921-11-21 i Junsele. Hon hette Ebba Elisabeth Rolén, avled 1957. Jag kommer att sätta mig med Genline så fort jag fått en generation eller två till, jag vet inte hur mkt som behövs i Junsele. Jag har inte startat upp mitt abonnemang igen men tänker göra det inom kort. Jag är mkt nyfiken på Ebba och hennes föräldrar då jag hjälper ej väninna att forska lite. Jättetack om ngn vet ngt. God fortsättning på helgen från ett snöfritt:-( Stockholm, AnnBritt

2006-12-28, 13:55
Svar #1

Utloggad Ann-Britt Sjödin Eriksson

  • Anbytare ****
  • Antal inlägg: 923
  • Senast inloggad: 2016-10-31, 16:15
    • Visa profil
Hej. Jag vill bara tacka de som hjälpt mig ang min ovanstående fråga. Ni är underbara. Jag har nu det jag sökte för att kunna gå vidare. Vänliga hälsningar, AnnBritt

Innehållet i inläggen på Anbytarforum omfattas inte av utgivningsbeviset för rotter.se


Annonser




Marknaden

elgenstierna utan-bakgrund 270pxKöp och Sälj

Här kan du köpa eller sälja vidare böcker och andra produkter som är släktforskaren till hjälp.

Se de senast inlagda annonserna