ssf logo blue Rötter - din källa för släktforskning driven av Sveriges Släktforskarförbund
ssf logo blue Rötter - din källa för släktforskning

Choose language:
Anbytarforum

Innehållet i inläggen på Anbytarforum omfattas inte av utgivningsbeviset för rotter.se

Författare Ämne: Henny Sjölund och Wilhelm Jonsson.  (läst 268 gånger)

2001-09-18, 22:44
läst 268 gånger

Mari Sjölund

Hej! Jag  söker uppgifter om min farmor Henny Sjölund, F. 19270324?? Jag tror hon kommer från Flärke. Söker även uppgifter om Jonas wilhelm Jonsson F. 18950406, han bodde i Svartviken Lemesjö. Har inte så mycket uppgifter om dessa personer så jag hoppas det finns någon som vet nå?t om dom. Allt är av intresse föräldrar, syskon mm. mm.
Mvh. Mari Sjölund

2001-09-20, 23:27
Svar #1

Utloggad Erik Lundin

  • Anbytare ***
  • Antal inlägg: 172
  • Senast inloggad: 2011-02-27, 19:22
    • Visa profil
Hej Mari!
På CD Sveriges dödbok 1950-99 hittar jag ingen person som passar exakt på din beskrivning av Jonas Vilhelm Jonsson, det finns dock en person med samma namn, men han är född 18810904.
Men angående honom (jag antar att han är närstående till dig) och även när det gäller din farmor, så börja med att kontakta lokala skattekontoret och personregistret så får du säkrare uppgifter för att söka vidare.
Mvh Erik Lundin, Enskede

2001-09-21, 23:04
Svar #2

Mari Sjölund

Erik: Jag glömde att skriva att Jonas Wilhelm Jonsson dog 19490526. Han är min farfars far. Men ang. Henny ska jag kontakta skattekontoret.
Mvh Mari

Innehållet i inläggen på Anbytarforum omfattas inte av utgivningsbeviset för rotter.se


Annonser




Marknaden

elgenstierna utan-bakgrund 270pxKöp och Sälj

Här kan du köpa eller sälja vidare böcker och andra produkter som är släktforskaren till hjälp.

Se de senast inlagda annonserna